אריה דרעי נגד אלי ישי: "החליט שהוא לא רוצה לעזור"

אני מאשים, גרסת 2013: יושב ראש ש"ס אריה דרעי, טוען כי היו"ר הקודם ישי, סירב לסייע לו בבחירות. דרעי פנה ישירות לישי: "מספיק כבר עם הדברים הללו, זה פוגע בש"ס" (פוליטי, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וישי, בימים טובים יותר (צילום: פלאש 90)

מלחמה בצמרת תנועת ש"ס: יו"ר התנועה ח"כ אריה דרעי, יוצא לראשנה במתקפה גלויה נגד ח"כ אלי ישי: "פניתי לאלי ישי והוא החליט שהוא לא רוצה לעזור" אמר דרעי בראיון ל'פגוש את העיתונות' בחדשות ערוץ 2.

לדבריו של יו"ר ש"ס: "אלי ישי הוזמן לכנס בחירות בעיר אלעד, והוא לא רצה לבוא. אלי ישי הוזמן לדבר והוא לא רצה לבוא".

דרעי פנה לישי על גבי המרקע ואמר: "אני קורא לו גם עכשיו, אלי בוא איתנו, הבית שלך זה איתנו בוא תעבוד איתנו ביחד. מספיק כבר עם הדברים הללו. זה פוגע בש"ס. אין לי ספק שהדיווחים על פילוג בש"ס פגעו במפלגה".

באשר לניצחונו של משה אבוטבול בעיר בית שמש, אמר דרעי: "אני העמדתי את המועמד לראשות העיר, אני נתתי לו את התקציב, אני מיניתי לו את חברי המועצה".

"בוא תעבוד איתנו ביחד", דרעי וישי בימים בהם "עבדו ביחד" (צילום: פלאש 90)

דרעי התייחס לכישלון בירושלים, כאשר ניר ברקת גבר על מועמדו ומועמד ליברמן - משה ליאון ואמר: "ליאון הוא מועמד של הליכוד ביתנו, זה היה לא רעיון שלי. הוא בחור מאוד מוכשר, הוא האיש המתאים ביותר שיכול להיות לירושלים. הוא גם יהודי דתי, מזרחי, הוא גם ליכוד, ציוני דתי וקרוב לחרדים. הוא המראה של הפסיפס של ירושלים".

"מי שהכתיר את ניר ברקת כראש עיריית ירושלים זה החרדים", תקף דרעי: "ברגע האחרון הם שינו את כל ההבנות שהיו עם ליברמן".

דרעי התייחס לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "השני שהכתיר את ניר ברקת זה ביבי נתניהו. הליכוד ביתנו מחליט בסניף הליכוד, מחליט בוועדה המוניציפלית, רוב שרי הליכוד תומכים, וראש הממשלה לא תומך בו. מה זה אומר?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר