הפלסטינים: חוק הסיפוח פוגע במשא ומתן לשלום

ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת, התייחס לאישורו של החוק לסיפוח בקעת הירדן לישראל, ואמר כי ההחלטה פוגעת במאמצי ג'ון קרי לקדם את תהליך השלום באזור (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
סאיב עריקאת (צילום: פלאש 90)

אישור חוק הסיפוח בוועדת השרים לחקיקה: ראש צוות המשא ומתן של הפלסטינים סאיב עריקאת, התייחס הערב (ראשון) להעברת החוק בוועדת השרים לחקיקה, ואמר כי הוא פוגע במאמציו של מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי לקדם את תכנית השלום באזור.

עריקאת קרא לפלסטינים להצטרף לארגונים הבינלאומיים, ואמר כי "זו הדרך להתמודד עם ממשלת ישראל".

יצויין, כי חברי הכנסת של 'יש עתיד' ושרת המשפטים ציפי לבני, צפויים להגיש בקרוב ערר על הצעת החוק שאושרה בוועדה, מה שצפוי להוביל לקבורתה של ההצעה.

שר הפנים גדעון סער אמר מוקדם יותר לאחר אישור ההצעה, כי "אין הפרדה בין התיישבות לביטחון. בקעת הירדן היא קונצנזוס אצל אזרחי ישראל. לא נורא, שיידעו שבקעת הירדן תהיה ישראלית בכל הסדר קבע".

יו"ר סיעת יש עתיד ח"כ עפר שלח כינה את החלטת הוועדה: "החלטה חסרת אחריות ומסוכנת, הגורמת נזק גם אם לא תגיע בסופו של דבר לכלל חקיקה".

לדבריו של שלח, "הצבעתם של כל שרי הליכוד בעד הצעת החוק מעוררת סימני שאלה ביחס לרצינותה של מפלגתו של ראש הממשלה, שהחליט להיכנס למשא ומתן עם הפלסטינים, ומנגד שרי מפלגתו תומכים בהצעת חוק, שתכבול את ידיה של ישראל באותו משא ומתן ומציירת אותנו כמי שעושים הכול כדי לחבל בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר