אביגדור ליברמן: "פתאום הרצל הוא גיבורם הלאומי"

שר החוץ אביגדור ליברמן הודף את הטענות שהועלו כלפיו בנוגע לתוכניתו להסכם שלום שיכלול חילופי השטחים ואוכלוסיות. לדבריו, "יפי הנפש מהשמאל - צבועים" (פוליטי מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר החוץ אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)

שר החוץ אביגדור ליברמן (הליכוד ביתנו) משיב הבוקר (ד') לביקורת שהושמעה כלפיו בנוגע לתוכניתו להסכם שלום שיכלול חילופי שטחים ואוכלוסיות.

"ערביי ואדי ערה הפכו לחובבי ציון... בראיונות עם תושבי אום אל-פאחם בערוצי הטלויזיה השונים ראינו את אותם אלו שבמקום לחגוג את יום העצמאות מציינים את "יום הנכבה" ומניפים דגלים שחורים במקום את דגלי ישראל, אותם אלו שבעצרותיהם מונפות תמונות של נסראללה ודגלי חמאס וחיזבאללה - אותם אנשים בדיוק מתקוממים עכשיו על הכוונה שכחלק מהסכם שלום שיכלול חילופי שטחים ואוכלוסיות הם יהיו לאזרחים של המדינה הפלסטינית" כותב ליברמן.

"פתאום הם חלק אינטגרלי ממדינת ישראל, פתאום הרצל הוא גיבורם הלאומי, "התקוה" היא הלהיט ואצל אחמד טיבי וחבריו ממש נפש יהודי הומיה..."

לדבריו, "גם אבו-מאזן, שכל-כך דואג לשחרורם של ערבים ישראלים שיושבים בכלא בגלל פעילות טרוריסטית נגד מדינת ישראל - זועק פתאום זעקות שבר מהמחשבה שהם יהפכו לאזרחיו..."

ליברמן מצביע על צביעותם של אנשי השמאל, וכותב, "ויפי הנפש בשמאל ועוד כמה ספיחים, שמדברים על כך שהערבים במשולש אינם חפץ שאפשר להעבירו מריבונות אחת לאחרת (כי אף אחד לא מתכוון להעבירם פיזית) - אלו לא הזדעזעו כשביוזמת ז'נבה רצה יוסי ביילין להעביר את תושבי מזרח ירושלים לריבונות פלסטינית ולשלול מהם את תעודות הזהות ולא הנידו עפעף כשתושבי סיני או גוש קטיף טרונספרו פיזית ולא רק הועברו ריבונית".

ליברמן מציין כי "ישנם תקדימים היסטוריים למכביר לחילופי שטחים ואוכלוסיות והזזת גבולות שאיפשרו יצירת מדינות הומוגניות והפסקת הסכסוכים הפנימיים. לכן אין שום סיבה לחשוב שהדבר אינו אפשרי. הרי אנחנו יודעים שכך אמרו על החזון הציוני כולו. או בקיצור, אם תרצו - אין זו אגדה!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר