לאחר חודשיים: דיוני ועדת החוץ והביטחון יחודשו היום

לאחר חודשיים ימים בהם הושבתה עבודת הוועדה בשל מחלוקת בקואליציה, היום תתכנס ועדת החוץ והביטחון לדיון אותו ינהל ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר ממפלגת "העבודה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר (צילום: פלאש 90)

לאחר חודשיים ימים בהם הושבתה עבודת הוועדה, היום (חמישי), תתכנס ועדת החוץ והביטחון של הכנסת לדיון אותו ינהל ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר ממפלגת "העבודה".

הדיון בוועדה התאפשר לאחר שאתמול הוחלט כי היו"ר הזמני של הוועדה יוכל לכהן בתפקיד, עליו ניטשת מחלוקת עזה בקואליציה, גם ביותר מישיבה אחת.

עבודת ועדת החוץ והביטחון שותקה בחודשים האחרונים, מאז מונה היו"ר אביגדור ליברמן לשר החוץ לאחר זיכויו בבית המשפט, זאת בשל מחלוקת עזה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר יאיר לפיד.

השניים הסכימו כי בתפקיד יכהנו ברוטציה חברי הכנסת צחי הנגבי (הליכוד ביתנו) ועופר שלח (יש עתיד), אך כעת ניטש הקרב מי יכהן ראשון בתפקיד.

הערכות בכנסת הן כי פואד בן אליעזר ימונה בסופו של דבר ליו"ר הזמני של הוועדה עד אשר הקואליציה תגיע להסכמה באשר לזהות יו"ר הוועדה הקבוע.

מינויו של פואד לתפקיד התאפשר לאור התערבותו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שפעל להעביר החלטה בוועדת הכנסת כי ניתן יהיה למנות יו"ר זמני לוועדה במשך 45 יום.

בדיון הראשון של הוועדה מזה חודשיים ימים, יתבקשו החברים להאריך את מינויו של נציב קבילות החיילים בצה"ל, להאריך את תוקף הצו המונע מעובדי המוסד להתאגד ועוד שורה של נושאים שהעיסוק בהם נדחה עד כה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר