בניגוד להודעת אריה דרעי, אריאל אטיאס הגיע לוועדת שקד

למרות איומיו של יו"ר ש"ס אריה דרעי כי מפלגתו תפרוש מהוועדה לשוויון בנטל - הגיע היום, מספר 2 במפלגה, אריאל אטיאס לדיוני הוועדה והשתתף בהם באופן פעיל (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אטיאס הבוקר בוועדת שקד לצד גפני ופרוש (צילום: כיכר השבת)

רק איומים? אמש (שני) איים יו"ר ש"ס אריה דרעי כי מפלגתו פורשת מהוועדה לשוויון בנטל בראשותה של ח"כ איילת שקד מ'הבית היהודי': "הרבנים יכריעו ביממה הקרובה על היציאה, זו הדעה שאני אציג בפני מועצת חכמי התורה" אמר דרעי.

אך כנראה שדרעי לא מתואם עם מספר 2 שלו, יו"ר הסיעה ח"כ אריאל אטיאס, שהגיע הבוקר (שלישי) לדיון בוועדת שקד, ומשתף פעולה בדיוני הוועדה.

כבר אתמול בזמן שדרעי אמר את הדברים, הוא זכה להכחשה מ'הבית היהודי': "חברת הכנסת שקד תמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם כל חברי הוועדה כולל זה של ש"ס".

יצוין כי למרות דבריהם של אנשי 'הבית היהודי' כי שקד תמשיך לשתף פעולה עם החרדים, במפלגות החרדיות תוקפים כי הם בוועדה רק לנסות ולהציל וכי 'הבית היהודי' בגד בעולם התורה ובציבור החרדי.

אמש טען ח"כ אריה דרעי כי: "אני רוצה לומר, האחים שלנו ב'בית היהודי', אנחנו השתדלנו בחודשים האחרונים להימנע ולנסות ליצור איתם איזשהו דיאלוג ושיתוף פעולה. הם התלוננו שאנחנו לא מדברים איתם מספיק ושהם רוצים לשתף אתנו פעולה - ושיתפנו".

דרעי טען כי אנשי 'הבית היהודי' חששו מזעקת רבני הציונות הדתית ולכן ניסו להשתיק את המחאה החרדית: "הורדנו את הביקורת והתחלנו לעבוד איתם בשיתוף פעולה בכמה חזיתות. לצערי הרב - בשבוע הזה התברר לנו שהיינו שפני ניסיון, ניסו לפתות אותנו ולהשתיק את קול הזעקה שלנו - זה כנראה הטריד את הרבנים והציבור שלהם. אבל הם ממשיכים באותן דרכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר