ועדת שקד: עיכובים בהצבעות על הסנקציות הפליליות

"ועדת שקד" הייתה אמורה להתכנס בצהריים ולאשר את הסנקציות הפליליות, אולם החברים בוועדה קיבלו הודעות על דחייתו של הדיון. לפי ההערכות, הוועדה תתכנס בערב (ארץ, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נדחתה למועד לא ידוע, ועדת שקד (צילום: פלאש 90)

עיכוב של הרגע האחרון: ועדת שקד הייתה אמורה להתכנס כבר בשעה 16:00 (רביעי) בכדי לאשר את הסנקציות הפליליות נגד לומדי התורה הקדושה שיבקשו שלא להתגייס לצה"ל.

אולם, שעה קלה לפני כינוס הוועדה קיבלו חבריה הודעה כי הכינוס נדחה לשעה 17:30, שעה לפני הכינוס הדחוי התקבלה הודעה נוספת לפיה הכינוס נדחה לשעה שטרם ידועה בשל "הצורך בניסוח פרק שלם בחוק הגיוס".

גורמים בוועדה אומרים ל"כיכר השבת" כי ייתכן ואישורן של הסנקציות הפליליות לא יעלה הערב בוועדה בשל העיכובים, כשלא נשללת האופציה לפיה הוועדה תתכנס רק מחר. עם זאת, ההערכה המרכזית היא שהוועדה תתכנס בשעה 20:00.

כזכור, מוקדם יותר הודיעו חברי הוועדה החרדים ח"כ אריאל אטיאס ומאיר פרוש כי קיבלו החלטה לפרוש מהוועדה בשל הכוונה לאשר את סעיף הסנקציות הפליליות.

"הסנקציות הפליליות שוועדת שקד מבקשת להטיל על החרדים, אינן לגיטימיות, הם מקובלות רק על ברית האחים של יש עתיד והבית היהודי, עובדה רק 2 מתוך 8 משתתפים כרגע בוועדה" אמר ח"כ מאיר פרוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר