קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל נחתה בישראל: "להבטיח את ביטחון ישראל"

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, נחתה בישראל יחד עם משלחת שרים מגרמניה. מרקל נועדה עם ראש הממשלה נתניהו כשעל סדר היום, המו"מ עם הפלסטינים והאיום האיראני (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מרקל ונתניהו (צילום: פלאש 90)

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, נחתה הערב (שני) בישראל יחד עם משלחת של שרי ממשלת גרמניה, זאת במסגרת מפגש בין ממשלות גרמניה וישראל.

מרקל נועדה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו במעונו בירושלים. "גרמניה מעוניינת להבטיח את ביטחונה של ישראל, ותומכת בפתרון שתי המדינות: מדינה יהודית ומדינה פלסטינית – ואני מצפה להתייחס לנושא זה בשיחתנו", אמרה מרקל טרם פגישתה עם נתניהו.

"אנחנו נשוחח גם על הנושא האיראני, כך שיהיה לנו ערב מעניין עם שיחות אינטנסיביות" אמרה מרקל.

מחר יערכו שרי שתי הממשלות ישיבת עבודה משותפת במלון "המלך דוד" בבירה. בנוסף, מרקל צפויה לקבל את "עיטור הנשיא" מנשיא המדינה, שמעון פרס, כאות הוקרה לתמיכתה בישראל.

שר החוץ הגרמני, פרנק וולטר שטיינמאייר, התייחס לסוגיית המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים לפני המראת המשלחת הגרמנית מברלין, ואמר, "הבנייה בהתנחלויות פוגעת בתהליך השלום".

שתי הממשלות צפויות לחתום על שורה של שיתופי פעולה כלכליים ומדיניים בין המדינות בהם, הסכם שיאפשר לצעירים ישראלים לעבוד בגרמניה והסכם אחר שיבטיח לישראלים סיוע קונסולרי מגרמניה במדינות בהן אין שגרירות ישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות