סכסוך עמוק בין הידידים הוותיקים

אריה דרעי ואביגדור ליברמן לא מדברים: "בגד בחרדים"

כבר אין ארוחות משפחתיות: קרע של ממש שורר בימים אלו בין יו"ר ש"ס אריה דרעי ושר החוץ אביגדור ליברמן, וזאת עקב תמיכת אנשי ישראל ביתנו בסנקציות פליליות. השניים, אפילו לא מחליפים ביניהם 'שלום' במסדרונות הכנסת. בש"ס בטוחים שליברמן בגד בחרדים. "זו גם הסיבה לנתק בין השניים" אומר גורם (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתק מוחלט. דרעי וליברמן (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: בעקבות תמיכת חברי הכנסת של 'ישראל ביתנו' בהטלת סנקציות הפליליות נגד לומדי התורה, וחבירת אנשיו של ליברמן לאנשי 'יש עתיד' במאבק נגד הגיוס, נוצר לאחרונה קרע עמוק בין יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר החוץ אביגדור ליברמן, כאשר השניים לא משוחחים, ואפילו לא אומרים האחד לשני שלום במסדרונות הכנסת.

דרעי, דרש כי ליברמן - חברו הקרוב, יסייע לו במאבק בסנקציות הפליליות וימנע אותן, אולם בדיקות שנעשו העלו כי רובם של העולים החדשים (אותם מייצגת ישראל ביתנו) תומכים בהטלת סנקציות פליליות, מה שגרם לכך שלליברמן לא נותרה ברירה אלא לתמוך בהן.

בש"ס אמרו היום כי: "ברגע המבחן איווט בגד בציבור החרדי, וזו הסיבה לנתק בין השניים".

ליברמן יוצא מביתו של דרעי, ארכיון (צילום: ישי כהן)

יצויין, כי דרעי וליברמן נחשבו עד לתקופה האחרונה כבעלי קשרי ידידות וחברות עמוקים מאוד בפוליטיקה הישראלית, לעתים, נהגו השניים להיפגש לארוחות משפחתיות.

לפני כשלושה חודשים, כאשר איווט ליברמן מונה לשר החוץ לאחר ניצחונו במשפט, הגיע כשהוא מלווה ברעייתו לביתו של דרעי בשכונת הר נוף, שם ישבו המשפחות ל"ארוחת ניצחון". ליברמן ודרעי היו שותפים גם בהרצתו של משה ליאון לראשות העיר ירושלים, משימה בה נכשלו.

לשכת ליברמן בתגובה: "אין שום נתק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות