ח"כ דוד רותם: האופוזיציה רוצה למצוא חן בעיני החרדים

ח"כ דוד רותם, איש 'ישראל ביתנו', תוקף את שיתוף הפעולה באופוזיציה ואומר כי "יו"ר האופוזיציה גילה שאם הוא לא יבוא להצביע על חוק הגיוס, החרדים יתמכו בו" (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ רותם לצד יו"ר האופוזיציה בוזי הרצוג (צילום: פלאש 90)

יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת ח"כ דוד רותם, איש 'ישראל ביתנו', תוקף הבוקר (שלישי) את שיתוף הפעולה של האופוזיציה עם הציבור החרדי שנרדף בימים אלו על ידי הממשלה בראשות ביבי נתניהו.

רותם אמר במליאת הכנסת במהלך סיכום הדיון על חוקי המשילות: "ביומיים האחרונים אני שומע את יו"ר האופוזיציה וחבריו מדברים על נושא הדמוקרטיה, והנה מסתבר שלא מדובר כלל בעניין דמוקרטי".

"יו"ר האופוזיציה מנסה לארגן לעצמו את הקואליציה אחרי הבחירות הבאות", תקף רותם את הרצוג, "והוא גילה שאם הוא לא יבוא להצביע על חוק הגיוס, החרדים יתמכו בו. זה מה שמעניין אותו, לא דמוקרטיה מעניינת אותו, ולא חוקי המשילות".

רותם המשיך ותקף את האופוזיציה על שhתוף הפעולה עם הציבור החרדי: "כאשר חברי האופוזיציה ידעו שאין להם טענות אמיתיות נגד החוקים, כל מה שמעניין אותם זה למצוא חן בעיני החרדים, וכאשר ידוע להם שמי שיצביע בעד השוויון בנטל, לא יזכה לשיתוף פעולה עם החרדים, הם מעדיפים שלא לבוא להצבעה".

"שימו לב לדבר מעניין, הח"כים החרדים נמצאים יחד עם זהבה גלאון וחבריה באופוזיציה", המשיך ותקף רותם: "כדי שהם יתמכו זה בזה. ברור להם שאם הם יבואו לכאן הם יצטרכו להצביע העד חוק הגיוס וזה דבר שמפחיד אותם. הציבור במדינת ישראל איננו טיפש, הוא רואה את ההצגה הזו אבל גם מבין שמי שלא יהיה כאן ויצביע בעד השוויון בנטל, מונע את האפשרות להעביר את החוק הזה. הציבור ילמד אותם שמי שלא רוצה להצביע מכיוון שהוא רוצה למצוא חן בעייני החרדים, ישלם את המחיר היקר ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר