מקורבי יעלון: ארה"ב מנסה לפגוע בו פוליטית

בסביבתו של שר הביטחון, משה יעלון, הגיבו לדברים הקשים שנאמרו כנגדו על ידי בכירים בארה"ב, שטענו כי יעלון חותר תחת יחסי המדינות: "יעלון מגן על ביטחון ישראל" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון (צילום: פלאש 90)

בסביבתו של שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, הגיבו לדברים הקשים שנאמרו כנגדו על ידי בכירים בארצות הברית, שטענו כי "יעלון מנסה לחתור תחת יחסי המדינות".

לדברי הבכירים שצוטטו בארצות הברית, "היינו המומים מדברי יעלון שמציבים בבירור סימן שאלה באשר למחויבותו ליחסי ארצות הברית וישראל. זהו חלק מדפוס פעולה מטריד שבו יעלון מזלזל בממשל האמריקני ומעליב את בכיריו".

כאמור, בסביבתו של יעלון הגיבו לדברים ואמרו כי "בקרב האמריקנים יש מי שסימנו אותו כגורם מפריע. הם מנסים לפגוע בלגיטימיות שלו ובפופולריות הגדולה שלו בציבור".

לדבריהם, "האמריקנים מכנים אותו 'אגוז קשה לפיצוח' 'וקיצוני', אך בפועל הוא עומד איתן אל מול מה שהוא מזהה כסכנה לביטחון המדינה והאזרחים".

עוד הוסיפו מקורביו של יעלון ואמרו כי "הוא תמיד מדגיש את הקשר ההדוק עם ארצות הברית ואת חשיבותו, אבל מעלה כל מיני סוגיות אסטרטגיות שהוא רואה כמי שבגללן נגרם נזק לארצות הברית. הוא אומר את הדברים כבר המון זמן, וזה מעולם לא הפריע לאיש. אבל כעת מחפשים להתנגח בו בכל מיני הזדמנויות".

כאמור, התגובה מגיעה בעקבות דברים קשים שנאמרו על ידי בכיר בממשל האמריקני ב"ג'רוזלם פוסט". הבכיר צוטט כאומר: "מדוע יעלון נחוש לחתור תחת יחסי ארצות הברית וישראל. היינו המומים מדברי יעלון, שמציבים בבירור סימן שאלה באשר למחויבותו ליחסי ארצות הברית וישראל. זהו חלק מדפוס פעולה מטריד שבו יעלון מזלזל בממשל האמריקני ומעליב את בכיריו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר