עיריית בית שמש אישרה את הרכבי הוועדות ויושבי הראש שלהן

מליאת עיריית בית שמש אישרה את הרכבי וועדות העירייה ואת יושבי הראש שלהן • אבוטבול ימגר את האלימות, סילברסטיין ימחוק חובות • כל האנשים והג'ובים בכתבה (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה אבוטבול (צילום ארכיון: יעקב לדרמן)

יותר מחודש אחרי כינונה של הקואליציה בעיר בית שמש, אישרה מליאת מועצת העיר את הרכבי ועדות העירייה השונות ואת יושבי ראש שלהן. ההצעה הובא לאישור על ידי ראש העיר כפי הנוהל, וכאמור כל סעיפיה אושרו.

במהלך הישיבה קרא ראש העיר למחנה הציוני לשוב לשולחן המשא ומתן במטרה להיכנס לקואליציה. קריאתו מגיע על רקע כוונתם של חברי המועצה החילוניים לפעול לחלוקת העיר בין חילונים וחרדים.

לפי ההרכב שאושר, ראש העיר, משה אבוטבול קיבל לידיו את תיקי מיגור אלימות, ועדת שמות וועדת עליה וקליטה. את התיקים הללו שומר ראש העיר בידיו גם למקרה ובו הסיעות החילוניות יאותו לבקשתו להצטרף לקואליציה.

משה מונטג חבר מועצת העיר מטעם "דגל התורה" יקבל לידיו את ועדת המשנה לתכנון ובנייה ולמעשה ממשיך את תפקידו מהקדנציה הקודמת. בנוסף מונטג מונה ליו"ר ועדת כוח אדם ושימור אתרים. שמואל גרינברג, סגן ראש העיר ימשיך לכהן בתפקיד יו"ר ועדת תחבורה. ישראל סילברסטיין, חבר מועצת העיר יקבל לידיו את ועדת הבריאות וועדת הנחות ומחיקת חובות.

ישיבת המועצה (צילום ארכיון: יעקב לדרמן)

מרדכי דירנפלד, חבר מועצת העיר מטעם מפלגת "אגודת ישראל" יקבל לידו את ועדת הכספים וועדת משנה לתמיכות. ישעיהו ארנרייך יו"ר הסיעה יקבל לידיו את ועדת חינוך.

אברהם נחמן פרנקל, חבר מועצת העיר שנכנס למועצה בסבב השני כנציג סיעת "כח" של "שלומי אמונים" קיבל לידיו את תיק קידום מעמד הילד.

מאיר בלעיש, סגן ראש העיר יקבל לידיו את תיקי איכות הסביבה, הנצחת זכרם של נרצחי הטרור, רישוי עסקים, שילוט וועדת היגוי לקאנטרי.

נציגי האופוזיציה קיבלו לידיהם את תיקי ביטחון וחרום, ביקורת, מאבק בנגד הסמים, ועדת מל"ח.

בעירייה אומרים כי בהרכב חברי הועדות וכן במינוי היו"רים, נלקחו בחשבון ע"פ החוק חלקה היחסי של כל סיעה וממנה נגזר חלקה בוועדות העירייה, כאשר את מי למנות ולאיזו ועדה, זה תלוי בשיקול דעתו של ראש העיר אשר הרכיב את הרשימה הנ"ל.

מלבד תפקידי היו"רים קיבלה כל סיעה גם חברויות בוועדות העירייה השונות.

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול אמר במליאת מועצת העיר "אנו יוצאים לדרך חדשה ובכוחות מחודשים, לאחר שקיבלנו שוב ושוב את אמון הציבור. חברי המועצה הטריים והותיקים רעבים להצלחה ולפעילות, לאחר שבמשך תקופה ארוכה שותקו מוסדות העירייה בשל שני סבבי הבחירות שנערכו בעיר וכעת כולנו שעטים קדימה להמשיך לפתח את העיר".

אבוטבול שב וקרא למפלגות החילוניות להצטרף לקואליציה ״אני קורא לכל חברי המועצה מכלל הסיעות והמגזרים השונים, לבוא ולהצטרף לעשייה חיוביות שתבנה ותצעיד קדימה את בית שמש, כי ביחד נבנה את עיר העתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר