למרות ההתנגדות הרחבה: נתניהו פועל לביטול מוסד הנשיאות

בזמן שחברי כנסת ושרים רבים מביעים התנגדות לניסיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל את מוסד הנשיאות או לדחות את הבחירות, נתניהו ממשיך בניסיונותיו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

המירוץ לנשיאות המדינה: בזמן שחברי כנסת ושרים רבים בממשלה ובמפלגת הליכוד ממשיכים להודיע על התנגדותם לניסיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל את מוסד נשיאות המדינה או לפחות לדחות את הבחירות, נתניהו עצמו ממשיך לפעול בניסיון לקדם מהלך מסוג זה.

כנראה שלנתניהו לא אכפת מההתנגדות הנחרצת שמשמיעים בכירים בליכוד, מה שמוגדר כמרד בראש הממשלה ובמהלך אותו הוא מנסה לקדם, ומקורביו דאגו "להדליף" לעיתון המקורב אליו, "ישראל היום' כי נתניהו ממשיך לפעול ברצינות בניסיון לקדם מהלך של ביטול מוסד הנשיאות.

בכל מקרה פועל נתניהו לצמצם את סמכויותיו הפוליטיות של נשיא המדינה כדוגמת הזכות להטיל על מועמד את הרכבת הממשלה לאחר הבחירות לכנסת.

בינתיים, בליכוד ממשיכים להתנגד למהלך, הבוקר גם ח"כ מירי רגב הודיעה כי היא מתנגדת נחרצות למהלך של ראש מפלגתה בנימין נתניהו.

אתמול, תקף שר הפנם גדעון סער את נתניהו על הניסיון לביטול המוסד או לדחות את הבחירות ואמר: "אתנגד כל ניסיון לדחות את מועד הבחירות לנשיאות המדינה או לבטל את המוסד ערב ההתמודדות, לא משנים את כללי המשחק באמצע המשחק".

גם יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט ויו"ר 'יש עתיד' השר יאיר לפי הודיעו לנתניהו על התנגדותם למהלכים אותם הוא מנסה לקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר