יוני שטבון לנתניהו: צרף את החרדים לממשלה

חבר הכנסת יוני שטבון ממשיך לקרוא לצירופן של הסיעות החרדיות לקואליציה על חשבון "יש עתיד". "תמיכת החרדים בריבלין מוכיחה שניתן לגבש מחדש את המחנה הלאומי" (פוליטי,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוני שטבון (צילום: פלאש 90)

ממשיך להתקרב לחרדים: איש 'הבית היהודי' ח"כ יוני שטבון קורא היום (רביעי) לראש הממשלה בנימין לצרף את המפלגות החרדיות לממשלה במקומה של 'יש עתיד': "לשנות את הרכב הקואליציה ולחזור למבנה הטבעי של המחנה הלאומי".

"רק מחנה לאומי מאוחד ישמור על זהותה היהודית של המדינה. יש עתיד היא תנועה לאתגור זהותה היהודית של ישראל והפיכתה למדינת כל אזרחיה" אמר שטבון ונימק: "תמיכת החרדים בריבלין מוכיחה כי ניתן לגבש מחדש את המחנה הלאומי".

לדברי שטבון: "המערכה המשמעותית ביותר היום היא על זהותה של המדינה, ורק מחנה לאומי מאוחד יוכל לשמור על ישראל יהודית", הבהיר כי "גיבוש המחנה הלאומי הוא לא רק אפשרות ישימה אלא צורך שעה".

"יש עתיד", הוסיף שטבון, "היא תנועה לאתגור זהותה היהודית של ישראל והפיכתה למדינת כל אזרחיה. אני קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לקחת יוזמה, לשנות את הרכב הקואליציה ולחזור למבנה הטבעי של המחנה הלאומי" סיים שטבון את דבריו.

יצוין כי אמש (שלישי) זכה שטבון לכבוד רב במהלך חתונת חצר בעלזא, כאשר הוזמן לחתונה וח"כ ישראל אייכלר אף הציג אותו בפני האדמו"ר במהלך האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות