אריה דרעי על פרישת אריאל אטיאס: "זה יהיה פסק זמן"

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס לפרישתו של יו"ר הסיעה בכנסת אריאל אטיאס, ואמר כי מדובר ב"פסק זמן". "נרוויח את אריאל עם כל הניסיון שלו במטלות שנטיל עליו מבחוץ" (פוליטי,בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אטיאס ודרעי (צילום: פלאש 90)

התפטרות ח"כ אריאל אטיאס: יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי התייחס הצהריים (חמישי) להתפטרותו של ח"כ אריאל אטיאס מחברותו בכנסת ואמר: "אני לא רואה בזה כפרידה בכלל, אני רואה בזה כפסק זמן מהכנסת". דרעי אמר את הדברים בראיון לתחנת הרדיו "קול ברמה".

דרעי אמר את הדברים דקות ספורות קודם הודעת הפרישה של אטיאס, כשנשאל על השמועות על הפרישה הצפויה: "אני חייב לומר לכם שמאז שהתחילו הדיבורים שאטיאס עוזב, מבחינה תנועתית מבחינת המטלות שאני מטיל עליו, לא עבודה בכנסת, עבודות אחרות, הוא עובד הרבה יותר ממה שהוא עבד לפני זה".

"אני מבטיח לכם שגם כשזה יהיה, היום, מחר, שבוע הבא, זה לא משנה. אני גם מסכים איתכם שהוא פורש מהכנסת בזמן הקרוב מאד. הוא ימשיך לעבוד בתנועה, הוא ימשיך לעבוד בכל מטלה שנטיל עליו וזה יהיה פסק זמן".

"בן אדם מרגיש שהוא צריך פסק זמן אז אנחנו נרוויח שני דברים, נרוויח חבר כנסת מוכשר כמו יואב בן צור שיתחיל לעבוד ונרוויח את אריאל עם כל הניסיון שלו במטלות שנטיל עליו מבחוץ" אמר דרעי.

כזכור, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ אריאל אטיאס הודיע הצהריים לחברי מועצת חכמי התורה של ש"ס בראשותה עומד הגאון הרב שלום כהן, כי החליט להתפטר מתפקידו בכנסת. הודעה דומה מסר אטיאס ליו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי. אטיאס הבטיח לרבנים כי ימשיך לעמוד לימינה של ש"ס ולהשתלב בפעילות ציבורית למענה גם בהיותו מחוץ למערכת הפוליטית.

מעט לאחר השעה 17:00 ניגש אטיאס ליו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין והגיש לו את מכתב ההתפטרות שייכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב. מי שייכנס במקומו של אריאל אטיאס הוא יואב בן צור, שעמד בעבר בראשות רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות