נתניהו: "נמשיך לפעול על מנת להגן על אזרחינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר לפני פגישתו עם שר החוץ הבריטי פיליפ המונד: "נמשיך לפעול באותו אופן להגן על אזרחינו" והודה לאזרחים על קור הרוח והאחדות (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: עפר מאיר - ynet; תמונה: פלאש 90)

"נמשיך לפעול באותו אופן על מנת להגן על אזרחינו, הקור רוח והאחדות של אזרחי ישראל נותנים לנו את הכוח להמשיך", כך הצהיר היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני פגישתו עם שר החוץ הבריטי פיליפ המונד בכנסת.

בדבריו, התייחס ראש הממשלה להחלטת מועצת זכויות האדם של האו"ם לפתוח בחקירה נגד ישראל על המבצע בעזה ואמר כי זו החלטה "מקוממת".

"יצאנו למבצע כדי להשיג שקט, אנחנו פועלים קרקעית כדי לטפל במנהרות ונכון שאין 100 אחוזי הצלחה, אבל אנחנו ממשיכים להכות בחמאס ונעשה מה שצריך כדי להגן על ישראל", אמר ראש הממשלה.

ראש הממשלה פנה לשר החוץ הבריטי ואמר: "אתם מבינים אותנו בגלל האירועים במלחמת העולם השנייה, אנחנו מגיבים על פגיעה במי שפוגע בנו, חמאס יורה טילים מתוך אוכלוסייה אזרחית, אנחנו מנסים לצמצם את הפגיעה באזרחים".

נתניהו הודה להמונד "על תמיכתה של בריטניה בזכותה של ישראל להגנה עצמית. חברת התעופה הבריטית בריטיש אירווייז המשיכה לטוס כאן בשעה שאחרות ביטלו את הטיסות וזה חשוב".

"אני שמח שהלחץ שלנו וגם הראיות שהבאנו לביטחון לטיסות בישראל, הביאו לתוצאה של השבת הטיסות", אמר ראש הממשלה בהתייחסו להחלטה לבטל את המצור התעופתי על ישראל.

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "לצה"ל הישגים מרשימים בשטח, ואנחנו ממשיכים בפעולה הזאת. צה"ל ממשיך להכות בחמאס ובארגוני הטרור, הוא פוגע בהרבה מחבלים, הוא שובה הרבה מחבלים, גם הפעולה הזאת נמשכת. אנחנו נעשה מה שצריך כדי להגן על אזרחי ישראל בקור רוח, באורך רוח ובאחדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר