סקר חדש: בנט מנהיג הימין, ש"ס ממשיכה לדשדש

סקר 'פאנלס' מעלה כי יו"ר הבית היהודי נתפס כמנהיג הימין אף יותר מראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. אם הבחירות היו נערכות היום, כך הייתה נראית המפה הפוליטית (פוליטי מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ובנט (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

סקר חדש: בימים שלאחר מבצע 'צוק איתן', נראה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מאבד את הנהגת ציבור הימין בישראל. מי שתופס את מקומו הוא יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט.

מסקר חדש של מכון הסקרים 'פאנלס' עבור ערוץ הכנסת עולה כי 39% מהציבור הישראלי חושב כי נפתלי בנט הוא מנהיג הימין, רק 28% מהציבור הגדירו את ראש הממשלה בנימין נתניהו כמנהיג הימין. יו"ר 'ישראל ביתנו' השר אביגדור ליברמן זכה ל- 20% בלבד.

באשר למנדטים, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו היה זוכה ל-26 מנדטים. 'הבית היהודי' בראשות השר נפתלי בנט ממשיכה להתחזק וזוכה ל-19 מנדטים.

'העבודה' בראשות יצחק בוז'י הרצוג מתחזקת וזוכה ל-18 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות השר יאיר לפיד ממשיכה לצנוח ומקבלת עשרה מנדטים בלבד. מרצ בראשות זהבה גלאון ממשיכה להתחזק ומקבלת עשרה מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות השר אביגדור ליברמן נחלשת לתשעה מנדטים. יהדות התורה שוב מפתיעה עם שמונה מנדטים.

באשר לתנועת ש"ס בראשות אריה דרעי, נראה כי הפילוג בציבור הספרדי והמלחמות בהנהגה ממשיכים לרסק את התנועה שזוכה לשבעה מנדטים בלבד.

'התנועה' בראשות ציפי לבני מקבלת ארבעה מנדטים בלבד. המפלגות הערביות זוכות לעשרה מנדטים יחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר