יאיר לפיד נגד הבית היהודי: "הימין הקיצוני שם אזיקים לנתניהו"

שר האוצר יאיר לפיד התייחס למשא ומתן המדיני וקרא לרה"מ ללכת לוועידה אזורית כשהוא מבטיח לו גב פוליטי רחב שיאפשר לו להתמודד עם האזיקים של הימין הקיצוני (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר האוצר יאיר לפיד (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד', שר האוצר, יאיר לפיד, התייחס בצהריים (שני) למשא ומתן המדיני התקוע עם הרשות הפלסטיני, ולוועידה האזורית אותה הוא מנסה לקדם מאז סיום מבצע 'צוק איתן'.

"התהליך המדיני תקוע, והוועידה האיזורית היא כרגע הרעיון היחיד המונח על השולחן", אמר לפיד, "ראש הממשלה צריך לדעת שאם הוא ילך לוועידה כזו יהיה לו מאתנו גב פוליטי רחב מאוד, שיאפשר לו להתמודד עם האזיקים שמנסה לשים עליו הימין הקיצוני", אמר לפיד כשהוא עוקץ את 'הבית היהודי'.

לפיד הוסיף בדברים שכתב בעמוד הפייסבוק שלו והתייחס למצב הכלכלי וכתב: "אנחנו אחרי מאבק צבאי רחב היקף ולפני תקציב שצריך להעביר. דבר קשור לדבר. תהליך מדיני הוא גם מנוע צמיחה שיביא הנה משקיעים מכל העולם, יפתח בפנינו שווקים חדשים וייתן למשק הישראלי תנופה שכל אזרח ישראלי יהנה ממנה ישירות לכיסו".

"מצד שני", סיים לפיד את דבריו, "אם מישהו חושב שאני אעביר תקציב שדופק שוב את מעמד הביניים בשירותו של שיתוק מדיני ובטחוני - הוא אינו מבין כנראה בשביל מה נכנסתי לחיים הפוליטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר