אורי אריאל נגד החרדים: להעביר את מע"מ אפס בשבוע הבא

בעוד חברי הכנסת החרדים עושים כל שביכולתם בכדי לסכל את "חוק מע"מ 0%", שר השיכון אורי אריאל (הבית היהודי) שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שיזרז את העברת החוק (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אורי אריאל ובנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

מע"מ אפס: בזמן שהציבור החרדי מופלה לרעה בחוק מע"מ אפס, חוק הדגל של שר האוצר יאיר לפיד, והפוליטיקאים החרדים בראשות חברי הכנסת יעקב ליצמן, משה גפני ואיציק כהן נלחמים בו בכל הכוח בוועדת הכספים, קורא הצהריים (שני) שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, איש 'הבית היהודי', לראש הממשלה בנימין נתניהו להעביר את החוק עוד לפני ראש השנה.

במכתב ששלח אריאל לנתניהו כתב: "עקב המציאות המורכבת בשוק הדיור, אבקש את התערבותך הדחופה על - מנת להביא לאישור החוק לפני ראש השנה אישור זה יהיה בשורה גדולה ומשמעותית לציבור בגדר 'תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה'".

אריאל מבקש מנתניהו לכנס את מליאת הכנסת כבר בשבוע הבא ולהעביר את החוק בקריאה שניה ושלישית. מוקדם יותר אושר החוק בוועדת הכספים.

כזכור, בשבוע שעבר הזמין אריאל את חברי הכנסת החרדים לפגישה לקראת ראש השנה, אך אלו בחרו - בפעם השנייה - להחרים את אריאל ולסרב לפגישה.

"הוא הכי נגדנו, הציבור החרדי לא מטומטם, אני נגד הפגישה עם אורי אריאל, אז מה אם יש לו יחצ"נים חרדים. אורי אריאל הוא האיש שהיה הכי נגדנו", אמר יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני ל"כיכר השבת" על שר השיכון, "הוא הבוגד הכי גדול בפוליטיקה, הוא הולך נגד החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר