אין לח"כ חנין זועבי בושה: "טייסי צה"ל - טרוריסטים"

ח"כ חנין זועבי השוותה את טייסי חיל האוויר של ישראל למחבלים הרצחניים של ארגון דאעש: "החייל במטוס כשהוא מפציץ הוא לא פחות טרוריסט ממי שלוקח סכין ועורף את הראש" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ חנין זועבי (צילום: פלאש 90)

לא לומדת מטעויות ובלי בושה: לאחר שוועדת האתיקה של הכנסת החליטה להרחיק לחצי שנה את ח"כ חנין זועבי (בל"ד) מדיונים בכנסת, זאת בעקבות התבטאויותיה באשר לחטיפת שלושת הנערים בשומרון, חזרה זועבי על התבטאויות קשות כנגד חיילי צה"ל.

בריאיון ל'חדשות 2 Online' התייחסה זועבי לארגון הטרור הרצחני דאעש והשוותה בינו לבין צה"ל. "הם בכל פעם הורגים אחד אחד בסכין שלהם, ובצה"ל בכפתור אחד עשרות פלסטינים. אמנם זה נשאר החייל במטוס כשהוא מפציץ ואמנם הוא לא רואה את הקורבן אבל... יש תזוזה קלה בכנפיים... הוא לא פחות טרוריסט ממי שלוקח סכין ועורף את הראש. ומי שמצטלם עם גופות, צוחק, עם גופות של פלסטינים, אני לא חושבת שהוא פחות טרוריסט מאשר זה שעורף את הראש. הם הורגים יותר מאשר הסכין" אמרה זועבי.

לדבריה, "M16, טנקים והפצצות מהאוויר, כאשר הורגים עשרות ומאות - יותר טרוריסטים מאשר הסכין. M16 וטנקים יותר טרוריסט ורצחני מהסכין, והטנק יותר רצחני מהסכין. שמה מצטלמים ופה מצטלמים, שם מצטלמים עם הסכין ופה מצטלמים עם גופות, עם הפצצות שלהם וגם צוחקים. ה- M16 והפצצות הורגים יותר מאשר הסכין והם יותר טרוריסטים, כן".

מטוס קרב של חיל האוויר (צילום: פלאש 90)

זועבי הוסיפה: "אני אומרת ששניהם צבאות שהם רוצחים, אין להם גבול ואין להם קו אדום". על צעירים ערבים-ישראליים שמתגייסים לדאעש אמרה זועבי כי "כנראה אין להן שום אופציה בחיים, שאיבדו את המשמעות של החיים שלהם, נכנסו לתוך אידאולוגיה פונדמנטליסטית כל כך סגורה".

בהתייחסה להרחקתה מדיוני הכנסת אמרה זועבי: "אני לא חושבת שבית המשפט ישאיר את החלטת ועדת האתיקה, אני חושבת שהוא ישנה אותה. זה יהיה בעיני מאוד מוזר שהחלטה מפלה, תקדימית וכזו שחורגת מסמכות הוועדה שנתנה אותה - תישאר על כנה. זה יהיה שינוי של כללי משחק מאוד יסודיים בתוך הכנסת".

זועבי הביעה את דעתה גם על הקריאות להשעות את קבוצת בני סכנין מליגת העל, לאחר שהעניקה אות הוקרה לח"כ לשעבר עזמי בשארה, שנמלט מישראל אחרי שנחשד בריגול, ואותו ביקרה לא מזמן בקטאר: "זו הסתה לשם הסתה, אנחנו רוצים תמיכה מכל העולם הערבי, אנו חלק מהעולם הערבי. התמיכה היא למען הספורט, למען הנוער, מקומות בילוי. הספורט הוא מקום ששומר על הנוער מאלימות, מלצאת לרחובות ולהידרדר לכל מיני תופעות אנטי חברתיות כמו סמים ואלימות".

לדבריה, "את עזמי בשארה אנו נבקר, הוא נשאר חבר שלנו, יש לנו קשר ידידות והוא יישאר הידיד שלנו, הוא אינטלקטואל ערבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר