לאחר הברכה לרצח חיה זיסל הי"ד

ליברמן רומז: בפעם הבאה לא נטפל בילדתו של הנייה

לאחר שבכיר חמאס בעזה איסמעיל הנייה שיגר ברכה לרצח התינוקת חיה זיסל בראון הי"ד, אמר שר החוץ אביגדור ליברמן כי בפעם הבאה שבתו של הנייה תזדקק לטיפול רפואי בישראל "נשלח להם כתשובה את הודעתו של הנייה". בחודש האחרון אושפזה בתו של הנייה בטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איסמעיל הנייה, ארכיון (Flash90)

הסוף לטיפולים הרפואיים לבתו של מחבל החמאס? שר החוץ הישראלי אביגדור ליברמן התייחס היום (חמישי) להודעתו של איסמעיל הנייה, בכיר חמאס בעזה, המשבחת את רצח התינוקת החרדית חיה זיסל בראון הי"ד, ואיים ברמז כי בפעם הבאה שבתו של הנייה תזדקק לטיפול רפואי בישראל - ישראל לא תאפשר זאת.

"בפעם הבאה שיבקשו לטפל בבית חולים בישראל בבת של איסמעיל הנייה - נשלח להם כתשובה את הודעתו של הנייה שמברך על הירצחה של התינוקת חיה זיסל בראון הי"ד" כתב ליברמן הצהריים בחשבון הפייסבוק שלו.

רק בחודש האחרון אושפזה בתו של הנייה בבית החולים איכילוב, מוקדם יותר בשנה הלועזית הנוכחית דווח כי נכדתו טופלה בישראל וחמותו קיבלה טיפול רפואי בבית חולים בירושלים.

התמונה האחרונה של חיה זיסל בראון הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

"איכילוב מאשרת שבתו של איסמעיל הניה אכן אושפזה לטיפול רפואי במשך כמה ימים בבית החולים. היא אחת מני יותר מאלף חולים מרצועת עזה ושטחי הרשות הפלסטינית, מבוגרים וילדים כאחד, המאושפזים מדי שנה אצלנו לטיפול" מסר בית החולים בעקבות הפרסומים.

בינתיים, ממשיך להיות קשה מצבה של אחת הנפגעות בפיגוע הדריסה אמש בבירה. הפצועה היא אזרחית אקוודור שנותחה בראשה ומאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

בתוך כך, שרת המשפטים ציפי לבני גינתה גם היא את הפיגוע, אך קראה לריסון ההצהרות המתלהמות בצד הישראלי, כהגדרתה.

"צריך גם אצלינו לעצור את ההצהרות המתלהמות, הצעות חוק לא אחראיות, פרובוקציות בנייה או חגיגות באישון ליל על תפיסת בתים באזורים מוסלמים" אמרה לבני.

הפיגוע תועד במצלמות האבטחה

"אחריות עצומה מוטלת עלינו. אנחנו כפסע מהסכנה שהסכסוך הלאומי יהפוך לדתי; שהסכסוך הישראלי-פלסטיני יהפוך לכלל מוסלמי. עכשיו הזמן להתנהל בתבונה ואחריות. והאחריות הזאת מוטלת על כתפי שני הצדדים".

"הזכות שלנו, הצדק עימנו, אבל תודה לאל, שבורכנו גם בחכמה. צעד מיותר אחד עתה עלול לדרדר את ירושלים ואיתה את כולנו. חכמה ופטריוטיות ישראלית עכשיו פירושם ללחוץ חזק על הברקסים שלנו, לנהוג באחריות ותבונה ולבלום רגע לפני שיהיה באמת מאוחר מדי" הוסיפה לבני.

העגלה המיותמת של חיה זיסל בראון הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כאמור, בפיגוע נדרסה למוות חיה זיסל בראון ע"ה, בת השלושה חודשים, בזמן שהוריה חזרו עמה מתפילה ברחבת הכותל המערבי. המחבל, תושב סילוואן, מת מפצעיו מאוחר יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר