נתונים קשים

35% מיילדי ישראל עניים: "תפסיקו להרעיב ילדים"

דו"ח האו"ם מגלה: ישראל נמצאת במקום הרביעי בעולם המפותח בעוני בקרב ילדים. 35% מילדי ישראל נחשבים לילדים עניים. באופוזיציה קוראים לנתניהו לפנות את מקומו: "נתניהו חייב ללכת. מגיעה לנו, ובקרוב תהיה לנו, ממשלה הרבה יותר טובה. מיליון ילדים רעבים, זו קטסטרופה אמיתית" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

מדינת עוני: 35% מילדי ישראל נחשבים לילדים עניים. ישראל נמצאת במקום הרביעי בעולם המפותח בעוני בקרב ילדים, כך עולה מדו"ח חדש של קרן הילדים של האו"ם.

חברי הכנסת מהאופוזיציה תוקפים מאז פרסום הדו"ח את ראש הממשלה ושריו בכך שהם אלו שאחראים למצב הקשה.

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק בוז'י הרצוג הגיב במכתב פומבי לבנימין נתניהו: "בוקר טוב לך אדוני ראש הממשלה. זה בוקר הרבה פחות טוב עבורנו, אזרחי ישראל, שמתעוררים אל כותרת לפיה 35% מילדי ישראל הם עניים.

"זה בוקר פחות טוב כי שוב אנחנו נתקלים במשבר החמור שיצרת מול הממשל האמריקאי. בפירומניה מדינית חסרת אחריות שוב פגעת בביטחון המדינה על הגב של כולנו".

הרצוג סיכם את דבריו: "נתניהו חייב ללכת. מגיעה לנו, ובקרוב תהיה לנו, ממשלה הרבה יותר טובה".

ח"כ מאיר פרוש הגיב לדו"ח ואמר: "מיליון ילדים רעבים, זו קטסטרופה חברתית אמיתית. ממשלת לפיד - נתניהו, ממשיכה להוכיח שכל עניינה זה להתעמר בלומדי התורה ולדרוס את זכויותיהם של החלשים".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב: "נתניהו לפיד ובנט תפסיקו להרעיב את ילדי מדינת ישראל. הנתונים המזעזעים של דו״ח יוניצ"ף על מצב העוני בישראל הוא בושה וחרפה לממשלת ישראל ונורת אזהרה על מה שעלול להתרחש אם ממשלת ישראל תמשיך במדיניותה להתעלם מיוקר המחיה ומצב הרווחה בישראל, במקום לעסוק בחוקים פופוליסטיים והצעות הזויות.

"על ליבני ליברמן ושאר חברי הממשלה להתכנס ולהחזיר לאלתר את הקצבאות שנלקחו מילדים אומללים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר