"המראות של יהודים שנשחטו בטלית מזכירים את המראות מאירופה"

בפתח ישיבת ועדת הפנים של הכנסת, אמרה היו"ר מירי רגב: "חזרתי מזירת האירוע וראיתי מראות קשים של יהודים בטלית שנשחטו". ח"כ יעקב אשר דורש מאבטחים בבתי הכנסת (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
זירת הטבח, הבוקר (צילום: ללא קרדיט)

אינתיפאדה בירושלים • הטבח בבית הכנסת: יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ח"כ מירי רגב פתחה הבוקר (שלישי) את הדיון בוועדת הפנים של הכנסת ואמרה: "חזרתי מזירת האירוע וראיתי מראות קשים של יהודים בטלית שנשחטו. זה הזכיר לי מראות קשים מאירופה, שם יהודים נרצחו רק בשל היותם יהודים".

"צריך לפעול ביד ברזל כלפי כל החושבים לפגוע בירושלים כבירת ישראל. צריך לחזור אחורה להתמודד עם הטרור כמו שאנחנו יודעים", הוסיפה רגב.

ח"כ יעקב אשר פנה לשר לביטחון פנים להציב מאבטחים בבתי הכנסת: "כל עוד נמשך המצב הביטחוני המתוח בירושלים, ובפרט אחרי הטבח המחריד הבוקר בו הגיעו מרצחים לבית כנסת בו שהו עשרות רבות של אנשים, כשאף אחד מהם אינו מצויד בנשק, יש להציב באופן מיידי אבטחה בכניסה לבתי הכנסת ולמוסדות הדת בעיר כפי שנהוג בבתי הספר ובגני הילדים".

אשר הוסיף ואמר: "במקומות אלו שוהים מדי יום עשרות ומאות בני אדם במשך כל שעות היממה. עד לרגיעת המצב הביטחוני בעיר יש להציב אבטחה בבתי הכנסת ובמוסדות הדת כפי שמקובל בכל כניסה לשטח ציבורי כגון משרדי ממשלה, מוזיאונים ומוסדות חינוך שבהם קיימת אבטחה בכל שעות הפעילות. ובפרט בבתי הכנסת ומוסדות הדת שהם סמלי דת וקיים חשש רב כי ינסו לפגוע בהם בתקופה מתוחה זו, כפי שנוכחנו לראות הבוקר לצערנו. מחובתן של הרשויות להבטיח את שלומם וביטחונם של תושבי ירושלים ואני דורש מהשר לביטחון הפנים ומעיריית ירושלים לעשות זאת באופן מיידי ע"מ למנוע את הפיגוע הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות