מאיר שטרית: ש"ס גרמו לכך שלא נבחרתי לנשיאות

ח"כ מאיר שטרית, שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים, מאשים את ש"ס בכך שלא נבחר לנשיאות המדינה. בניגוד גמור למה שחשבתי ולהתחייבות שלהם, ש"ס הלכו נגדי" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מאיר שטרית (צילום: דוברות הכנסת)

אחרי שהודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים, חבר הכנסת מאיר שטרית, מאשים את מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי בתבוסתו בהתמודדות לתפקיד נשיא המדינה מול ראובן ריבלין.

שטרית התמודד בלא מעט תפקידים במהלך שנותיו הפוליטיים, בין היתר לתפקיד יו"ר קדימה ולראשות הממשלה וגם בהם הפסיד ליריביו. משכך, שאלה המגישה רינה מצליח את שטרית, כיצד פספס גם את הנשיאות?

שטרית השיב: "ש"ס הלכו נגדי. אגב, בניגוד גמור למה שחשבתי ולהתחייבות שלהם, ש"ס הלכו נגדי חד וחלק. פרשת העוזרת לא שינתה דבר. ש"ס הייתה הגורם לכך שלא נבחרתי".

"הם נתנו תשעה קולות בסיבוב השני לרובי (ריבלין) הוא הופתע ואני הופתעתי. הוא הופתע שקיבל את התמיכה הזאת ואני הופתעתי שלא קיבלתי כי הם התחייבו להביע בי תמיכה", הוסיף שטרית.

במסיבת העיתונאים שכינס בשבוע שעבר, בה הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים בעקבות אי שיריונו במפלגת העבודה המאוחדת, אמר שטרית" "לא עשיתי שום דבר אחר ב-40 השנים האחרונות חוץ מהעבודה הציבורית. אני מבקש לומר תודה לחבריי לדרך, לראשי הממשלות שבהן כיהנתי, לעובדי המדינה שעמם עבדתי".

"זאת הייתה זכות גדולה לשרת את המדינה ואת העם. אני מתפלל שהמשמרות הבאות יביאו את המדינה לחוף מבטחים ולשלום, יפעלו למען חברה צודקת ושוויונית יותר ובעיקר - איכותית יותר", הוסיף שטרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר