הקרב על מורשת הרב עובדיה יוסף

נשק יום הדין של אלי ישי: סרטון הדמעות בבית מרן

יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי, משחרר סרטון בחירות מפתיע שצולם כולו ברחוב הקבלן 45 - ביתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל • בפתח הסרטון, נראה ישי נכנס לביתו של מרן ומספר על ההרגל הקבוע שהיה לו להיכנס מדי יום אל הרב "זכיתי לזכות בלתי רגילה, להיות כל קרוב - כל כך אהוב אצל גדול הדור" (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מפלגת 'יחד')

בחירות 2015: יו"ר מפלגת 'יחד' ח"כ אלי ישי שחרר הבוקר סרטון בחירות חדש שפונה אל הקהל הספרדי, ומה שמפתיע בו היא העובדה שהסרטון כולו צולם במעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

בסצנה הפותחת את הסרטון נכנס ישי לרחוב הקבלן 45 ומדבר על ההרגל הקבוע שלו להיכנס מידי יום למעונו של הגר"ע יוסף, לאחר מכן ישי מצולם בחדר הקבלת קהל של הגר"ע ואז הוא עולה לחדר הלימוד שבו ישב מרן במשך עשרות שנים.

למעשה ישי קיבל אישור לצלם סרטון מלא בכל בית הרב ברחוב הקבלן 45, דבר שיכול לקרות רק באישור של בני משפחתו של הרב זצ"ל.

במהלך הסרטון כולו נראה ישי לצידו של מרן הגר"ע יוסף שמברך אותו במהלך השנים בהם כיהן כיו"ר ש"ס.

ישי אומר בסרטון כשהוא יושב בלשכת ''קבלת קהל': "זכות להיות קרוב למרן, זו נחמה, זכיתי לזכות בלתי רגילה, להיות כל קרוב - כל כך אהוב אצל גדול הדור. אהבה בלתי רגילה".

לאחר מכן עולה ישי לחדר הלימוד של מרן הגר"ע יוסף ואומר: "פה זכיתי, ב"ה, כל כך הרבה להתברך להתעודד, לקבל חיזוקים, היינו מתייעצים אתו על הכל, נושאים אישיים, שידוכים, הרב היה מתקשר לאשתי ומחזק אותה, מעודד אותה, וקורא לה לבוא לפה, היה מזמין אותה באופן אישי לשבת, רק לעודד ולחזק אותה".

לאחר מכן מובאים הקדשות של הגר"ע יוסף לאלי ישי. בסיום הסרטון ישי עולה ומתפלל על קברו של הרב זצ"ל בבית העלמין סנהדריה.

למעשה הסרטון והעובדה שצולם בביתו של מרן הגר"ע זצ"ל חושף יותר מכל את המתיחות בין רחוב הקבלן 45 לתנועת ש"ס, בתחילת השבוע התפרסם מכתבם של חבר מועצת החכמים הגאון רבי דוד יוסף ואחיו הגאון רבי משה יוסף, והיום הוא משחרר סרטון נדיר סוג זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר