הח"כים הערבים מגנים את הפיגועים אך מאשימים את נתניהו

הח"כים הערבים הוציאו הודעות גינוי לגל הטרור, בעיקר על רקע הפיגוע אמש בגן שמואל אותו ביצע ערבי ישראלי, אך בחרו להטיל את האשמה על נתניהו. טיבי דווקא מגנה חיסול הדוקרים (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

טרור ללא הפסקה: לאחר ימים מתוחים ופיגועי דמים ברחובות הארץ, יוצאים חברי הכנסת הערבים בגינויים, בעיקר בעקבות הפיגוע אמש בגן שמואל, אותו ביצע ערבי ישראלי, אך במקביל בוחרים לתקוף ולהאשים את הממשלה.

יו"ר הרשימה הערבית המשותפת ח"כ איימן עודה אמר: "אני מגנה את הפגיעה הנוראית באזרחים. עצם העובדה שיש ילדים מבין הנפגעים שוברת את הלב.

"אנחנו נמצאים בימים נוראים שאליהם הוביל אותנו שלטון חסר אחריות ואכזר, אך זו אינה דרכנו ומעולם לא הייתה. האחריות על המצב האיום הזה היא של הממשלה הזאת וראש הממשלה בראשה. אנחנו נמשיך להיאבק בדרך צודקת על מנת להביא צדק ושלום לשני העמים החיים בארץ הזאת", האשים.

ח"כ מסעוד גנאים אמר תוך כדי האשמה: "זה המשך להידרדרות מלפני כמה ימים. התרענו מזה, אבל הצעדים של ממשלת נתניהו סביב המסגד הפכו את דמם של ערביי ישראל להפקר. האיומים של נתניהו ושריו נגד התנועה האסלאמית ונגד חברי הכנסת מהרשימה המשותפת, עשו את שלהם. בנוסף, יש קיפאון מדיני שעליו אחראית ממשלת נתניהו, שלא עוצרת את גל ההסתה".

ח"כ אחמד טיבי אמר כי האלימות היא בעקבות מה שקורה בהר הבית: "הציבור הערבי, שהוא חלק בלתי נפרד מהעם הפלסטיני, לא יכול להיות אדיש במיוחד מול תמונות שעולות מהרשתות החברתיות".

טיבי תקף את הירי על המחבלת בעפולה וחיסול המחבל בליל הושענא רבה בירושלים: "שני המקרים המקוממים ביותר הוא הירי הלא מוצדק על איסרא עבד בעפולה ופאדי עלון בירושלים. ברגע הירי הם לא סיכנו איש. היה אפשר לעצור אותם, ממש כמו שעצרו את המפגע היהודי בדימונה או את ישי שליסל החרדי, שדקר שישה אנשים ורצח נערה תמימה במצעד הגאווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר