השר בנט: "צריך לעצור את ההסתה ולייצר הרתעה"

שר החינוך ויו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, התייחס במהלך ביקור בקריית אתא, לטרור הגובר ברחבי הארץ ואמר כי לא דיי בתגבור האבטחה. "צריך לעצור את ההסתה ולייצר הרתעה". צפו (חדשות)

(באדיבות קבוצת מדברים תקשורת)

שר החינוך ויו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, התייחס במהלך ביקור בקריית אתא ובמערכת החינוך העירונית, לטרור הגובר ברחבי הארץ ואמר כי לא דיי בתגבור האבטחה.

השר בנט נפגש עם ראש העיר, יעקב פרץ, חבר המועצה ויו"ר הבית היהודי בקריה, אריה מיזלס ונציגי ציבור נוספים ואמר כי לא דיי בתגבור האבטחה בכדי לטפל בטרור: "זה יכול לדעוך עוד יומיים, שבועיים או שנתיים. הממשלה פועלת בצורה ממוקדת להגביר אבטחה אבל זה לבד לא נותן את המענה".

"צריך לעצור את ההסתה ולייצר הרתעה מול המחבלים", אמר בנט, "כמובן נתגבר גם על זה - עברנו את פרעה ונעבור גם את זה. רק אתמול קבעו באונסקו שקבר רחל ומערת המכפלה הם 'אתרי מורשת פלסטינים'. הם ממציאים את ההיסטוריה מחדש. שדה החינוך, הערכי והחיבור לעם ולארץ הם לא פחות חשובים מהמערכה עצמה".

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ אמר כי "הציבור צריך להמשיך ולהיות חזק. אנו מגלים אחדות וחוזק. העוצמה הזאת של עם ישראל - היא זו המסייעת לנו לנצח בכל מערכה. אני שולח מכאן את חיבוק עם ישראל לכלל כוחות הביטחון וכן החלמה מהירה לכל פצועי ישראל".

השר בנט, סייר עם ראש העיר במערכת החינוך העירונית, התרשם מאוד מהנעשה ואמר כי "קריית אתא מהווה מודל לחיקוי בכל הקשור לחינוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר