נותן גז מהכלכלה

בשבוע הבא: דרעי עוזב את הכלכלה וימונה לשר הפרפריה

יו"ר ש"ס אריה דרעי צפוי לעזוב בתחילת השבוע הבא את משרד הכלכלה ולהתמנות לשר הפריפריה, במקביל למשרד הנגב והגליל ולתפקידו בקבינט המדיני בטחוני (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

נותן גז מהכלכלה: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צפוי לעזוב בתחילת השבוע הבא את משרד הכלכלה ולהתמנות לשר הפריפריה, במקביל לתפקידו כשר לפיתוח הנגב והגליל ולתפקידו בקבינט המדיני בטחוני. "תיק הפריפריה" נבנה מיוחד עבור דרעי לאחר משא ומתן ארוך עם ראש הממשלה. בפועל, יכנסו ערים ושכונות הנמצאות במצוקה לאחריות משרד הנגב והגליל שבראשות דרעי.

דרעי עוזב את משרד הכלכלה, בין היתר, בשל נושא הגז ואי רצונו לחתום על סעיף 52, העוקף את הממונה על ההגבלים העסקיים. במקומו ימונה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר הכלכלה ויחתום על הסעיף.

עם זאת, בש"ס מסבירים כי נושא הגז הוא רק 'הקש ששבר את גב הגמל' וכי דרעי לא היה מרוצה מהתחלה מהתיק גם בשל כך שהוא עובד ללא הפסקה בלי לראות תוצאות במגזר אותו הוא מייצג, וכמובן בשל נושא השבת - דרעי היה צריך לאשר חילולי שבת בתפקידו כשר הכלכלה.

המהלך של דרעי זכה לביקורת נוקבת מצד האופוזיציה. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב לכך ואמר: "שוב הוכח שהממשלה הזו משרתת רק אינטרסים של קבוצות מסויימות על פני כלל הציבור. נתניהו כבר מבין שימי הממשלה הזו ספורים וכעת בא לגנוב סוסים נגד האינטרס הברור של אזרחי ישראל. ודרעי, "שקופים" זו לא סיסמא! אריה מכלוף דרעי" סיים הרצוג בעקיצה.

עמרי בללי, מנהל מאבק הגז מטעם מגמה ירוקה, הגיב גם הוא בחריפות ואמר: "היום נשברו כל הכלים, התרגיל המסריח ביותר שיכולנו לדמיין. מתברר שראש הממשלה יעשה הכול, כולל לנצל בציניות מוחלטת את המצב הביטחוני, כדי לתת לחבריו יצחק תשובה ונובל אנרג'י מתנה בשווי טריליון שקל".

"דרעי מצטרף לכחלון ובורח מהאחריות שלו כלפי בוחריו. אל הקריירה הציבורית של מנהיג ש"ס מצטרף היום כתם נוסף - חותמת על העוולה ההיסטורית שהיא מתווה הגז. הציבור לא טיפש ולא נשאר אדיש- נאבק עד הרגע האחרון להחזיר את הגז לחזקתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר