יום ליום נגד מזוז

בטאון ש"ס: לפצל את סמכויות היועץ המשפטי

מאמר חריף במיוחד המזכיר ימים נשכחים מתפרסם השבוע בבטאון ש"ס "יום ליום". המאמר, פרי עטו של העורך, יצחק קקון מביע תמיכה פומבית בתוכניתו של שר המשפטים, יעקב נאמן, לפיצול סמכויות היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. קטעים נבחרים (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(פלאש 90, עיבוד: כיכר השבת)

מאמר חריף במיוחד המזכיר ימים נשכחים מתפרסם השבוע בבטאון ש"ס "יום ליום". המאמר, פרי עטו של העורך, יצחק קקון, תוקף בחריפות "יפי הנפש" ,"האליטה" ו"מערכת המשפט" ומתייחס גם לסוגיית הפיצול בסמכויות היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז.

"כולם מגויסים למען המטרה להכניע את שר המשפטים יעקב נאמן האיש שמבקש לעשות סדר במערכת המשפט בישראל. הם מציגים אותו כאויב הדמוקרטיה, הם מציגים את נאמן כרודף, הם מחפשים ולא מוצאים בשר המשפטים רבב... אין להם מושג מהי דמוקרטיה. הם שכחו במי העם בחר. הם - יפי הנפש – האליטה המשפטית בישראל", נכתב במאמר.

העיתונאי אבישי בן חיים מביא הבוקר ב'מעריב' ציטוטים נבחרים מהמאמר המסעיר: "העם בישראל רוצה שינוי, רוצה ממשלה חזקה, רוצה שרים עם סמכויות. הצעת השר נאמן להחזיר את המערכת המשפטית למקומה הטבעי... על זה צעקתם. האליטה – יפי הנפש – אנשי רחביה - רמת אביב וכפר שמריהו מצאו את הדרך הקלה להשתלט בכוח על השלטון בישראל... באמצעות לשכת היועץ המשפטי לממשלה ושלוחיו - היועצים המשפטיים במשרדי הממשלה. הם ורק הם נותנים את ההוראות ולא השרים.

"כך יוצא ששר בישראל יכול להחליט מה שהוא רוצה אבל בלי אישור של פקיד משפטי אין לו את האפשרות ללתת הוראה לפקידי משרדו לבצע את החלטותיו. השרים בישראל למעשה נטולי סמכויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר