ח"כ איתן ברושי: "לשקול הצטרפות לממשלה"

בצל הדיווחים על משא ומתן בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר 'המחנה הציוני' הרצוג, קורא חבר המפלגה, ח"כ איתן ברושי, לשקול ברצינות הצטרפות לממשלה ולדחות את הבחירות לראשות המפלגה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ איתן ברושי עם השרים ליצמן וכץ (צילום: הדס פרוש / Flash90)

בזמן שהדיווחים על משא ומתן בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג לא פוסקים, קורא חבר המפלגה, ח"כ איתן ברושי, לשקול ברצינות הצטרפות לממשלה ולדחות את הבחירות לראשות המפלגה עד לסוף 2017.

לדבריו: "בימים קרובים תתכנס ועידת מפלגת העבודה כשעל סדר יומה קביעת מועד הבחירות ליו"ר המפלגה. בנתונים הקיימים אני מציע לחברים לדחות את הבחירות ליו"ר המפלגה לסוף שנת 2017. אני סבור כי צריך לחדול מהמנהג של החלפת היושב ראש מדי שנתיים וכמו כן סבור כי אין זה נכון לעסוק בכך כעת, כאשר אנו נמצאים בצומת של שלל נושאים מכריעים לעתיד המדינה".

באשר לדיווחים על הצטרפות אפשרית של 'המחנה ציוני' לממשלה אומר ברושי: "במציאות זו, כשעל הפרק הכרעות גורליות באשר לעתידה ולאופייה של המדינה, אני סבור שיש לשקול הצטרפות לממשלת אחדות בתנאים שלנו, על מנת שנוכל להשפיע על ההחלטות המתקבלות בממשלה ועל מנת להשפיע בעיצוב סדר יומה וכדי שנוכל לחתור לחיזוק ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולקדם את התהליך המדיני לכיוון של היפרדות מהפלסטינים ושתי מדינות. זוהי צביעות שחברים במפלגה מבקרים את מדיניות הממשלה השכם וערב, אך רוצים להמשיך לשבת על הגדר ולצפות מהצד במקום לנסות ולהשפיע מבפנים".

ברושי הוסיף: "על פי הקולות שאנו שומעים היום מראשי הבית היהודי, ניכר שהם חוששים מאוד מכניסתנו לממשלה, וזה רק מראה עד כמה חיוני שנצטרף ונמנע החלטות הזויות ומסוכנות שהם מנסים לקדם העלולות להזיק לעתידה ולחוסנה של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר