מעודד מהסקרים

ברית עם דרעי? לפיד מחזיר את הדיון על "חוק הקלון"

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד תקף את אי אישור חוק הקלון בכנסת, ואמר כי "כשהפוליטיקה מפילה את חוק הקלון זו הפרת חוזה". תקף גם את ביטול החוק לכפיית לימודי ליב"ה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

אחרי שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי הכחיש בשיחה עם "כיכר השבת" את הדיווחים על ברית עם יאיר לפיד, הערב (ראשון) מגיע האחרון ומדגיש זאת מהכיוון שלו, בבעיטה בבטן הרכה של דרעי - "חוק הקלון".

בכנס שנערך בראשון לציון תקף יאיר לפיד את העובדה ש'חוק הקלון' לא אושר בכנסת, חוק שכוון לעקוץ את השר דרעי שהורשע בעבר וישב מאחורי סורג ובריח. לפיד ניסה בעבר לטעון מספר פעמים כי החוק לא מדבר אישית נגד דרעי, אך בש"ס ובכנסת רואים זאת אחרת.

במהלך נאומו אמר לפיד: "כשהפוליטיקה מפילה את "חוק הקלון" זו הפרת חוזה. מפני שזה לא מסובך, חוק הקלון הוא לא חוק מסובך, החוק אומר בפשטות אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון לא יוכל להיות שר, חבר כנסת או ראש עיר במדינת ישראל!".

כמו כן, לפיד חזר לדבר נגד הציבור החרדי והתוכן הנלמד במוסדות החרדיים: "מכל הדוגמאות של השנה האחרונה, אולי הדוגמא הכי בוטה, הכי מעליבה את האינטליגנציה של הציבור, היא ביטול לימודי המתמטיקה והאנגלית בחינוך החרדי. אתם יודעים למה זה היה בוטה ומעליב? כי אותם פוליטיקאים שהצביעו השנה כדי לבטל את לימודי הליב"ה, הם אלה שהצביעו לפני שנה בעד לימודי הליב"ה.

"אותם פוליטיקאים אמרו לפני שנה, 'אנחנו עושים צעד היסטורי, אנחנו נותנים הזדמנות למאות אלפי ילדים להשכלה, לפרנסה, לחיבור אל שאר החברה'. ואותם אנשים, נתניהו, בנט, שטייניץ, שנה אחר כך, אמרו, "עכשיו אנחנו נעשה בדיוק את ההיפך. ניקח את ההזדמנות מהילדים האלה, נחזיר אותם אחורה, נמנע מהם פרנסה והשכלה וחיבור אל שאר החברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר