סערת רחוב ערפאת

טיבי לדרעי: "חייבים למחוק את המורשת של אלי ישי?"

"מה - חייבים לבטל כל החלטה של אלי ישי? למחוק את אלי ישי?" שאל ח"כ אחד טיבי את יו"ר ש"ס אריה דרעי במליאה בנוגע להחלטה לשנות את שמו של רחוב ערפאת בג'ת (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וטיבי (צילום: תומר נויברג ויונתן זינדל - פלאש 90 )

במהלך דיון במליאת הכנסת, התייחס ח"כ אחמד טיבי להחלטת שר הפנים ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי לבטל את קריאת רחוב על שם יאסר ערפאת בג'ת והתייחס לעובדה שהרחוב אושר על ידי יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי בזמן שכיהן כשר הפנים.

טיבי אמר במליאה: "מגיע שר הפנים ולוחץ על היישוב ג'ת. השר דרעי, שר הפנים, לוחץ באופן חסר תקדים על ראש מועצת ג'ת, מוחמד וואתד כדי להסיר שלט שהיה קיים שבע שנים. מה התעוררתם עכשיו במשרד הפנים, כי ראש הממשלה התעורר? לראש הממשלה חסר ספין?".

לדבריו: "השר אלי ישי היה כאשר השלט הזה הוצב". בסיום דבריו עקץ טיבי את דרעי: "מה, חייבים לבטל כל החלטה של אלי ישי? למחוק את אלי ישי, את המורשת של אלי ישי?".

לאחר מכן עלה אריה דרעי להשיב לו: "קודם כל, אני רוצה לומר לאחמד טיבי, חבר הכנסת, ד"ר, אני לא פעלתי בעקבות ראש הממשלה, עם כל הכבוד. אני שר הפנים וברגע שזה הגיע לפתחי על-ידי הפרסום בתקשורת – אתם יודעים הרי איך זה התעורר, נכה צה"ל שבגלל ה"וויז" נקלע שם לסביבה ואז עלה לו השם של רחוב יאסר ערפאת".

"אני אומר לך בוודאות, אחרי בדיקה שעשיתי – לא הוצאתי את המכתב לפני שבדקתי בצורה יסודית – מעולם לא ניתן אישור ומעולם גם לא פנו לבקש אישור. בין הכיסאות זה נפל. היתה ועדה קרואה בג'ת, היו תקופות כאלה ואחרות. ואני חייב לציין את ראש המועצה של ג'ת, ברגע שהוא קיבל ממני מכתב והוא הבין שזה לא חוקי ולא נקרא אישור, הוא מיד נתן הוראה להסיר ועכשיו ועדת השמות תתכנס ותפעל על פי חוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר