צפו בוידאו

לפיד נגד ביבי: אתה המדליף מישיבות קבינט

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומאשים אותו כי הוא העומד מאחורי ההדלפות מישיבות הקבינט: "אתה הדלפת מהקבינט שאני ישבתי בו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: מארק ישראל סאלם )

יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', התייחס הערב (שני) לפרשת ההדלפות מישיבות הקבינט והגינוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו לנושא, במהלך ישיבת סיעת 'הליכוד'. לפיד האשים את נתניהו כי הוא העומד מאחורי גלל ההדלפות.

בנאום במליאת הכנסת אמר לפיד: "קיבלנו במהלך הקבינט הדלפות וקיבלנו אחרי הקבינט הדלפות. ראש הממשלה נתניהו הודיע אגב לפני חצי שעה שהוא לא מאמין בהדלפות. אתה הדלפת מהקבינט שבו אני ישבתי. תבוא, תסתכל בעיניים מפה, מהדוכן הזה ותגיד לי שזה לא נכון, אני יודע ואתה יודע שזה נכון.

"אתה הדלפת מהקבינט שבו אני ישבתי בזמן מבצע צבאי. ואתה מדליף מהקבינט היום בזמן מצב שבו אזרחי ישראל תחת איום. אתה וכל השרים שלך. אני עוד זוכר בממשלה הקודמת, אני והשר איציק אהרונוביץ' נהגנו מדי פעם להציע פוליגרף בישיבות הקבינט רק בשביל לראות איך ראש הממשלה וכל השרים מסתכלים לתקרה ומחכים ומקווים שהרגע הזה יעבור".

יו"ר 'יש עתיד' התייחס למדיניות הממשלה סביב ההתחממות בדרום ואמר: "אם ילדים בעוטף עזה לא יכולים לישון בלילה, אז שגם יחיא סינוואר לא יוכל לישון בלילה. אם ילדים בעוטף עזה חייהם בסכנה שגם איסמעיל הנייה ידע שחייו בסכנה. לכרוך את כל זה בהחלטה של מועצת הביטחון, לכרוך את כל זה בלהחליף את האיראנים בסעודים בתוך עזה, לייצר מהלך אסטרטגי אמיתי.

"זה לא קורה ביום, זה קורה בחודש. אבל אם היינו מתחילים לפני ארבע שנים היינו היום במצב אחר לגמרי, ואזרחי העוטף היו במצב אחר לגמרי. במקום זה ארבע שנים מתכתשים בקבינט, רציך להדליף ולא עושים דבר וחצי דבר. בסוף לא עשיתם כלום. מה שאנחנו רואים היום זה מפני שלא עשיתם כלום. ובמזרח התיכון לא לעשות כלום זה החלטה וזאת תמיד החלטה גרועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר