"חמוצי המדינה"

נתניהו: "המדינה שלנו לא גנובה אלא מגניבה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס, בפתח מושב החורף, לחוק הגיוס ואמר: "אני מקווה שנעביר בקרוב את חוק הגיוס, מתוך הכרה וחשיבות הערך של לימוד התורה" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה במליאת הכנסת, היום (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

על רקע הדיבורים על פירוק הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הצהריים (שני) בפתח מושב החורף של הכנסת ותקף את אנשי השמאל שמתלוננים על מדיניות הממשלה ואמר: "המדינה שלנו לא גנובה, אלא מגניבה".

בפתח נאומו אמר נתניהו: "ישראל פועלת נגד איראן בסוריה גם בימים אלה ממש - ונמשיך לדחוק אותה אחורה". לדבריו, הוא מקיים קשר ישיר עם הנשיא הרוסי פוטין: "אני מחשיב מאוד את יחסי הידידות וההערכה ההדדית בינינו. זה מאפשר לנו להתמודד עם אתגרים מורכבים ומאוד לא פשוטים באזורנו. הקשר הזה חשוב לביטחון ישראל, אבל החשוב מכל - ביססנו עוד יותר את הברית איתנה עם ידידתנו הגדולה ארצות הברית".

לדבריו: "ממשל טראמפ לא מחויב רק לתמיכה הביטחונית בישראל, אלא הנשיא האמריקני הוא שהביא את התמיכה המדינית של ארה"ב בישראל באו"ם לגבהים חדשים. הברית בינינו חזקה מאי פעם. אנו נמצאים בעין הסערה. המזרח התיכון סוער סביבנו - אך אנו לא ניתן לסערה הזו לטלטל אותנו".

על חוק הגיוס אמר ראש הממשלה: "אני מקווה שנעביר בקרוב את חוק הגיוס, מתוך הכרה וחשיבות הערך של לימוד התורה ומתוך הכרה עליונה בערך של אחדות העם".

על המתרחש בגבול הדרומי, אמר נתניהו: "כמי שהיה במלחמות וכמי ששכל אח וחברים לנשק רבים שנפלו בשדות הקרב, אני יודע עד כמה המלחמה היא דבר רע וכואב. אני עושה הכול כדי למנוע מלחמות מיותרות, אבל אם נידרש לפעול מול אויבינו - הם ירגישו היטב את נחת זרוענו. אני מבקש להדגיש: המכשול לשלום אינו אצלנו, הוא אצל הפלסטינים".

נתניהו עקץ את האופוזיציה: "ש מיעוט קטן ונרגן שבעזות מצח משמיע אמירה מקוממת שאין כדוגמתה. 'גנבו לנו את המדינה', הם אומרים. אז אני רוצה לומר לכם דבר אחד: המדינה שלנו לא גנובה. המדינה שלנו מגניבה. זאת ישראל החדשה, שבה לכולם יש הזדמנות שווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר