בחירות 2019

סקר חדשות 10: הליכוד - 29, ג - 6, ש"ס - 4

סקר חדש שנערך על ידי פרופסור קמיל פוקס, ופורסם הערב בחדשות ערוץ 10, מעלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שהליכוד נחלשת ל-29, יהדות התורה שומרת על כוחה וש"ס עם 4 (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר הליכוד ויו"ר יהדות התורה (צילום: פלאש 90)

מסקר חדש שנערך על ידי המכון בראשות פרופסור קמיל פוקס ופורסם הערב (שני9 בחדשות ערוץ 10, עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו נחלשת ל -29 מנדטים. 'יהדות התורה' שומרת על כוחה עם 6 מנדטים וש"ס נחלשת ל - 4 מנדטים.

המפלגה השנייה בגדולה היא 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 17 מנדטים. המחנה הציוני בראשות אבי גבאי ממשיכה להתרסק ל - 14 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 14 מנדטים גם היא.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט נחלשת ל - 9 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת ל - 8 מנדטים. 'מרצ' בראשות תמר זנדברג עם 7 מנדטים והמפלגה החדשה בראשות אורלי לוי אבקסיס עם 7 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל - 5 מנדטים.

בסקר נבדקה האפשרות שהרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יתמודד בבחירות לכנסת. במצב כזה, על פי הסקר, מפלגתו תזכה ב - 15 מנדטים, על חשבון 'יש עתיד' שמתרסקת ל -12 מנדטים בלבד. 'הליכוד' נחלשת ל - 27 מנדטים. המחנ"צ מתרסקת ל - 10 מנדטים בלבד ואורלי לוי אבקסיס נחלשת ל - 5 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר