חלוקת התיקים

נתניהו בביקורת על הסיעות החרדיות: 'דרישות מוגזמות'

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוטרד מהדרישות של השותפות הטבעיות בקואליציה סביב חלוקת התיקים וטוען כי מדובר ב"דרישות מוגזמות", עיקר הביקורת על הדרישות בחלוקת התיקים (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה עם חברי כנסת מ'יהדות התורה' (צילום: באדיבות המצלם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוטרד מהדרישות של השותפות הטבעיות בקואליציה ובעיקר מדרישות הסיעות החרדיות והדתיות וטוען כי מדובר ב"דרישות מוגזמות".

על פי הדיווח ב'ישראל היום', נתניהו התבטא בשיחות עם מקורביו וטען כי מדובר בדרישות מוגזמות. נתניהו התייחס לדגומא לסיעת 'יהדות התורה' הדורשת תיקים שווי ערך לארבעה שרים. כך גם ש"ס הדורשת שלושה שרים ו'איחוד הימין' המבקשת להשאיר בידיה את תיקי החינוך והמשפטים - בהתחשב לעובדה שהמפלגה נחלשה וקיבלה חמשה מנדטים בלבד.

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', צוות המשא ומתן של ש"ס העביר בתחילת השבוע את דרישות התיקים של המפלגה: פנים. שיכון. דתות. להקים אגף לעולי צרפת במשרד הקליטה. ועדת חוק חוקה ומשפט. סגן שר בחינוך ובאוצר. ועדה נוספת. זהות הוועדה- בכפוף לחלוקת התיקים בין המפלגות.

ב'יהדות התורה' דורשים: החזקת שלושה תיקים מלבד ועדת הכספים - שתישאר בידיו של ח"כ גפני. סגני השרים אותם תקבל המפלגה יהיו במעמד שר, ללא שר מעליהם.

בתוך כך יצוין כי בסיעות החרדיות טרם הצליחו להגיע להסכמה סביב סוגיית הגיוס, שכן יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן מנגד לכל תיקון או שינוי בנוסח החוק שהגיש משרד הביטחון בכנסת הקודמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר