הפר זכויות יוצרים

קושניר נדרש לשלם פיצויים בגין הסרטון הבזוי

הפאדיחה של קושניר בסרטון האנשטימי שפרסם: הפר זכויות יוצרים בפרסום האיור של הגאון רבי שלמה זלמן אוירבך, וכעת נדרש על יד עו"ד איתמר בן גביר - לשלם פיצויים (אקטואליה)

(צילום מסך מתוך סרטון תעמולת הבחירות)

ח"כ אלכס קושניר מסיעת ישראל ביתנו, שפרסם סרטון בזוי בו האשים נשים השומרות על ההלכה היהודית בקריסת מערכת הבריאות, נדרש לשלם פיצויים בגין הפרת זכויות יוצרים.

בתוך הסרטון, שילב קושניר בצורה בזויה איור של תמונת הגאון רבי שלמה זלמן אוירבך, מתוך ספר הקומיקס "הרב כהנא", אותו הוציאה לאור ישיבת הרעיון היהודי בירושלים, שאת ציוריו צייר צייר, שנשכר במיוחד עבור ספר זה.

כעת, לאחר פרסום הסרטון של קושניר, דורשים ברעיון היהודי מקושניר פיצויים, לאחר שזה השתמש באיור ללא רשות. במכתב התראה לפני תביעה שנשלח לקושניר ע"י בא כוחה של ישיבת הרעיון היהודי, עו"ד איתמר בן גביר, צוין: "הסרטון הוא סרטון פוגע ומכפיש אך בכל מקרה אסור היה לך לעשות שימוש באיור שימוש באיור ללא רשות".

תגובה הולמת לקושניר (הפקה: ערכים. מתוך 'הרב אהרן לוי' ביוטיוב)

בן גביר הוסיף כי אותו שימוש "מהווה מגוון עוולות אזרחיות כלפי מרשתנו ובין היתר מפר את זכויות היוצרים של מרשתנו, מעוול בעשיית עושר ולא במשפט, מעוול ברשלנות ופוגע בזכותה החוקתית של מרשתנו לקניין".

קושניר נדרש במכתב להסיר את האיור מן הסרטון שהופץ ברשתות המדיה השונות באופן מיידי, וכו לפצות את ישיבת הרעיון היהודי בגין הפגיעה בזכויותיה בסכום של 100,000 ש"ח.

בן גביר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עו"ד איתמר בן גביר, שכאמור מייצג את ישיבת הרעיון היהודי מוסר כי "מעבר לכך שח"כ קושניר הפיץ דברי בלע והסתה חמורים ואנטישמיים נגד הציבור החרדי ובכלל הציבור שומר המסורת בישראל, הרי שהוא גם הוסיף חטא על פשע, הפר זכויות יוצרים - והשתמש בתמונה של רב גדול בישראל עבור התעמולה האנטישמית שלו. כעת נלמד אותו דרך הכיס מהי משמעות הפרת זכויות יוצרים, ולא פחות חשוב מכך, שהשמצת יהודים עולה וביוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר