אחרי הביקורת

נתניהו התנצל: "אני מאוד מצטער על כך"

בפתיחת קמפיין הליכוד אמש, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו ללעוג ליו"ר כחול לבן בני גנץ - והתבדח על הגמגום שלו. לאחר הביקורת שספג, פרסם נתניהו התנצלות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אלעד מלכה)

בטקס פתיחת קמפיין הליכוד אמש (שלישי), לעג ראש הממשלה בנימין נתניהו לגמגום של בני גנץ באחד מנאומיו בעת האחרונה. לאחר המחאה נגדו, החליט נתניהו להתנצל והסביר כי לא התכוון ללעוג למגמגמים.

במהלך נאומו אמש, נאום שפתח את קמפיין הבחירות של הליכוד לעג נתניהו כלפי יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "פעם זה היה או אנחנו או הם, היום זה או אנחנו או אההההה", כאשר מובן בדבריו כי הוא לועג לגמגום של גנץ.

הנאום של ראש הממשלה

ארגון המגמגמים בישראל יצא למתקפה נגד ראש הממשלה ואמרו: "מדובר בשפל ערכי ממדרגה ראשונה. עשרות אלפי אנשים שמגמגמים בישראל אשר מתמודדים יום יום, שעה שעה, באומץ רב מול מציאות עוינת, אינם מושא ללעג, אלא לגאווה! כל לעג על גמגום, בין אם הוא מתייחס לאדם שמגמגם או שהוא נועד לתייגו ככזה, אינו ראוי ואינו מוסרי".

נתניהו החליט הערב להתנצל והסביר: "בדבריי אמש כיוונתי לכך שלבני גנץ אין הישגים, אין לו מה להציע ואין לו מה לומר לאזרחי ישראל. בניגוד לדרך שבה הדברים הוצגו בתקשורת, בוודאי שדבריי לא התייחסו לאנשים בעלי מוגבלויות כלשהן ואם יש מי שנפגע מדבריי אני מאוד מצטער על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר