מתקפה הדדית

לפיד: "אנחנו רוצים שר חינוך שיהיה נגד רצח בדם קר"; ימינה: "האיש והג'ל חזר לשקר"

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, תקף בכנס של מפלגת "כחול לבן" בתל אביב את שר החינוך ויו"ר הבית היהודי רפי פרץ, וטען כי תמך ברוך גולדשטיין. פרץ בתגובה: כשאין ערכים נשאר רק להסית (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אלעד גוטמן)

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד תקף הערב בכנס של מפלגת "כחול לבן" בתל אביב (ראשון) את שר החינוך ויו"ר הבית היהודי רפי פרץ, וטען כי תמך ברוצח ברוך גולדשטיין.

לפיד אמר בדבריו: "אנחנו רוצים שר חינוך שלא חושב שברוך גולדשטיין היה בסדר. שר חינוך שלא חושב שזה בסדר להכנס לבית תפילה ולבצע טבח. לרצוח 29 אנשים חפים מפשע. זה נראה לנו סביר לדרוש משר החינוך שהוא יהיה נגד רצח בדם קר",.

שר החינוך הרב רפי פרץ הגיב להשתלחות של יאיר לפיד נגדו, ואמר: ''לפיד, יש גבול לשקרים ולהסתה הפרועה שלך נגד הציונות הדתית, תתבייש לך. זו אותה רוח שהכתימה את דגל ישראל ומשסה נגד ציבור נאמן לעמו ולארצו. מעולם לא אמרתי שהטבח במערכת המכפלה היה בסדר. אני מגנה בכל תוקף את הטבח המתועב הזה", אמר פרץ.

''כשאין תפיסת עולם, כשאין ערכים, כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית וזה לפני הכל'', הוסיף שר החינוך.

מפלגת 'ימינה' בה חבר הרב פרץ הגיבה לדבריו של לפיד: "האיש והג׳ל חזר לשקר".

"יאיר, יש גבול לשקרים ולהסתה נגד הציונות הדתית, תחפש מישהו אחר לרכוב עליו. הרב רפי פרץ מעולם לא אמר את הדברים בהם אתה מאשים אותו, זהו שקר דוחה. הרב רפי גידל דורות של לוחמים וקצינים, אנשי עשייה, התיישבות והתנדבות. לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב'מחנה' לא הגיע לעשירית מכך ונשאר לו רק להסית ולשקר".

"עצוב שכל מה שיש לכחול-לבן להציע הוא הסתה כנגד ציבור שלם שמשרת את המדינה. תתביישו", אמרו ב'ימינה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר