אצל הנשיא

סיעת יהדות התורה המליצה על ביבי נתניהו

יהדות התורה המליצה על בנימין נתניהו ומתחה ביקורת: "במקום להזדהות עם כלות הבוכות ביום חופתם אנו רואים אנשים עצובים על דחיית משפטו של נתניהו" (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נציגי מפלגת יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן, ח"כ משה גפני, סגן השר מאיר פרוש וח"כ אורי מקלב המליצו לנשיא על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לראשות הממשלה. ריבלין אמר בפתח הפגישה כי "הפור נפל", והמועמד ח"כ בני גנץ השיג 61 המלצות, אך ציין כי "הדברים בפוליטיקה הם לא תמיד פשוטים כל כך".

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בפני הנשיא, כי "קודם כל נתחיל מהסוף. אנחנו ממליצים על בנימין נתניהו. יש לנו ניסיון עם רה"מ נתניהו. אני שר הבריאות, בימים האחרונים אני מבלה שעות על גבי שעות עם נתניהו. אני מתפעל כמה כוחות הוא משקיע אני רואה מנהיגות מבחינתו. זה אומר לי שזה הדרך שאנחנו צריכים להמשיך הלאה".

הנשיא ריבלין שאל את החברים האם הם מוכנים להשתתף במאמצים להקמת ממשלת אחדות ולהיות חלק ממנה.

ח"כ משה גפני: "אנחנו במצב חירום, בעם זה נראה דבר משונה אם יתחילו לריב בכנסת. הדיבורים האלה שננסה להרכיב ככה או ככה זה נתק מהעם. אנחנו בעד זה שתהיה ממשלת חירום, רוצים שבנימין נתניהו יהיה עם 58 חכים שבאים אתו לקואליציה. אצל גנץ זה לא ברור מי יבוא אתו. אנחנו בעד ממשלת חירום. מי שיעמוד בראש יהיה בנימין נתניהו, זה מה שחשוב מבחינתנו. אם שר הבריאות היה עומד פה להמלצה היינו ממליצים עליו".

סגן השר מאיר פרוש: "נתניהו עושה את זה היום טוב. מה שצרם לי שלא שמעתי את הנשיא. הנשיא טראמפ הכריז על יום תפילה. אני פונה לנשיא שימצא את המקום לומר כי עם ישראל זקוק לרחמי שמים מרובים".

ח"כ אורי מקלב אמר: "אסור לשכוח כי מעבר לתוצאות הבחירות היה דרך קשה עד לבחירות, היה קיטוב בעם, הציבור החרדי סבל מההכפשות וההשמצות, צריך לעשות פעולות למגר את זה, מה שעומד לפנינו זה לא רק משבר הקורונה אלא שנה שלמה של הסתה וקיטוב בעם, זה דורש פעולות של אחדות".

עוד אמר מקלב: "העם היהודי תמיד ידע להתלכד בשעות הקשות אנחנו יודעים להתאחד וכעת אנו לא רואים את זה, במקום להזדהות עם כלות הבוכות ביום חופתם אנו רואים אנשים עצובים על דחיית משפטו של נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר