מגיפת ה'קורונה'

ומי צפצף על הנחיות משרד הבריאות? אביגדור ליברמן

ח"כ אביגדור ליברמן יצא היום להסתפר במספרה במרכז ירושלים, שנפתחה במיוחד עבורו - זאת בניגוד גמור להנחיות של משרד הבריאות. בנוסף, התעלם מחוקי התנועה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן במספרה (צילום: חדשות 13)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, מצפצף על ההנחיות של משרד הבריאות. היום (שלישי) יצא ליברמן להסתפר במספרה במרכז ירושלים, שנפתחה במיוחד עבורו, זאת בניגוד גמור להנחיות.

על פי הדיווח של עומרי מניב ב'חדשות 13', ליברמן אף התעלם מחוקי התנועה, שכן רכבו נכנס למדרחוב בי-ם שחסום לתנועת כלי רכב וחנה בניגוד לחוק בכניסה למספרה.

אביגדור ליברמן סירב להגיב לדברים.

חופה במרפסת עם הטנור שמעון סיבוני ( (צילום: שכנים, המייל האדום))

בתוך כך, ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) פנה באופן דחוף לשר הכלכלה אלי כהן על מנת שיחריג את ענף המספרות מתקנות הקורונה, לאור התקופה בה נוהגים עם ישראל להסתפר לקראת חג הפסח ובמיוחד לאור ימי העומר הבאים לאחריו, בהן לא מסתפרים.

מדובר במצב חירום עבור החרדים ושומרי מסורת שמקפידים לא להסתפר בימי העומר. בעת האחרונה נסגרו כלל המספרות לאור התקנות לשעת חירום, דבר שהשאיר ציבורים שלמים ללא מענה.

במכתב הפנייה לשר הכלכלה כותב ח"כ אבוטבול, "אבקש להסב את תשומת ליבך לכך שציבור שומרי התורה והמצוות אינו מסתפר מערב חג הפסח ועד לג' בעומר" (בעקבות אבילות על 24 אלף תלמידי רבי עקיבא שמתו על שלא נהגו כבוד זה בזה).

"מתאריך 08/04/2020 עד תאריך - 12/05/2020 זהו פרק זמן ארוך וקשה לא להסתפר, ומן הראוי לתת את הדעת על מציאת פתרון שהציבור יוכל להסתפר הן לכבוד החג, והן שלא יצטרכו לחכות כל כך הרבה זמן" מבקש אבוטבול ומוסיף, "אבקשך לשקול זאת בכובד ראש הראוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר