"התבטאויות לא ראויות"

עימות בקואליציה: "לפטר את השר אמסלם"

שר המדע, יזהר שי, מכ'כחול לבן' דורש לפטר את השר דוד אמסלם מתפקידו בשל דברים קשים שאמר נגד מערכת אכיפת החוק: "דבריו עומדים בסתירה לערכיה של כחול לבן" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דודי אמסלם (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

שר המדע, יזהר שי, מכ'כחול לבן' דורש לפטר את השר דוד אמסלם מתפקידו בשל דברים קשים שאמר נגד מערכת אכיפת החוק: "דבריו עומדים בסתירה מוחלטת לעמדותיה ולערכיה של מפלגת כחול לבן".

במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, כותב השר יזהר יש: "לאור התבטאויותיו הלא ראויות אמש מעל בימת הכנסת, בעת ששימש כשר המייצג את הממשלה בתשובתה להצעות אי אמון בכנסת.

"הנני מבקש מכם בכל הכבוד הראוי, לדרוש מהשר ח"כ דוד אמסלם לחזור בו מדבריו הקשים כנגד משטרת ישראל ושומרי הסף במדינת ישראל, או - אם חלילה לא יסכים לעשות כן - לשקול להציע לו להשתחרר מתפקידו ולמנות שר אחר לתפקיד החשוב והייצוגי הזה".

לדבריו: " דבריו של השר אמסלם אמש בכנסת, כנציג ממשלת האחדות והמקשר בינה לבין הכנסת, אינם עומדים במבחן הממלכתיות, הם עושים עוול בלתי מוצדק וחסר ביסוס כלשהו למוסדות החוק והצדק הממלכתיים של מדינת ישראל.

"מן הסתם אינם מייצגים את עמדותיה הרשמיות של מפלגת הליכוד הליברלית והלאומית, המתגאה בצדק במסורת ובהדר הז'בוטינסקאי, וללא ספק הינם עומדים בסתירה מוחלטת לעמדותיה ולערכיה של מפלגת כחול לבן, השותפה הפריטטית לממשלת האחדות".

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) הגיב לדבריו של יזהר שי ואמר: "מה? אולי השר יזהר שי צריך לשקול להשתחרר מתפקידו כשהוא בא למנות תומכת סרבנות אנטי ציונית

"זו ממלכתיות? ממלכתיות זה להקשיב לביקורת גם כשאינה מוצאת בעיניך. ממלכתיות זה לא להכניס גיס חמישי לתפקידי מפתח מנין עזות המצח? יישר כח לשר אמסלם על דבריו אתמול. סגלוביץ' נותר ללא מילים".

אמסלם תקף אתמול את ח"כ יואב סגלוביץ', ראש להב 433 לשעבר, ואמר: "מי אתה מר סגלוביץ שתתקוף את ראש ממשלת ישראל ותקרא לו מושחת?! טול קורה מבין עיניך. אם אתה רוצה לדבר על שחיתות תסתכל במראה! כשיחשפו את הקלטות מנדלבליט, כולם ידעו, כמוך, מה קרה שם בדיוק, מי שיבש חקירה, מי הדליף למי וכו'- אז אולי באמת מוטב שתשתוק..".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר