דעה: גפני, תעזוב את הכנסת!

שמעתי את דבריך הנכוחים בכנסת, את הטחת האמת הצורבת בפני הח"כים ההמומים. מוישה, עזוב את הכנסת, כלך לך להסברה (דעה)

הרב יעקב בלוי | כיכר השבת |

גלי ההסתה הגבוהים מזמן עלו למעלה ראש ואיימו להטביע כל הנקרה בדרכם, מובן שהיו מי שרצו לטפס על הגל ולנסות לעשות לביתם מההתרחשויות המבישות.

אחת מהם, היא גב' ההסתה, ציפי לבני.

לאחר תקופת יובש מפרכת במדבר האופוזיציוני השמם, נזכרה האחרונה לפתוח את פיה בנסיון נואש ליצר מעט ריטיניג ולזעוק, 'עודני חיה ומנסה לבעוט'.

פרשת האפליה בעמנואל על כל הכרוך בה, אף היא לא עשתה טוב לתדמיתו של הציבור החרדי, וגם אם לא ניכנס לפולמוס מי אשם ומי התחיל, בסופו של יום חילול השם היה נכבד ועצום.

עם-ישראל שמח ושש, הנה אמרנו לכם במיטבו, הנה מושחתים אלו, אנו הטובים והישרים ואלה מפלים לרעה את הספרדים. החרפה זעקה לשמי רום ולא היה אי-מי שיעמוד בפרץ, עד שקם לנו מושיע.

אמש במהלך דיון שגרתי בכנסת, חש הרב משה גפני כי הגיעו מים עד נפש ואם לא עכשיו אימתי, משך דקות ארוכות הטיח הרב גפני בכנסת הנכבדה דברים כדרבנות, חשף את השחיתות הפנימית שלהם עצמם.

ר' מוישה,

היטבת לפרש את המניעים העקומים שמאחורי ההשתלחות המקוממת בחרדים, הסברת בטוב-טעם לאן נעלמו החרדים העובדים. קרעת את מצג השווא אותו טוו בעמל התקשורת האנטי-חרדית.

נראה היה שהדברים היוצאים מן הלב נכנסו אל הלב, משהו, שבריר של הבנה חדשה החלה לחלחל בהם והיה זה שכרינו, ואני לא יכול לעצור בי ולומר, 'אשריך ר' מוישה'.

אני קורא לך לעזוב את העבודה הפרלמנטרית המתישה, העבודה האפורה בה הינך עוסק כבר למעלה מ-20 שנה, צא למוקד האש האמיתית הצטרף להסברה החרדית הלאומית, לקרב על תדמיתינו.

בא והוכיח את רהיטותך למענינו, אולי על הדרך נסה גם לטפל בבעיות האפליה הפנימיות של הציבור שלנו, הרי אתה עצמך אמרת שיש שוויון בציבור החרדי, אדרבה בא ותשלים את החור הקטן שנותר לנו.

בטוחני שבזה תצליח יותר ותהי נאמן לשולחיך מבכנסת.

הרב גפני חזק ואמץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר