יעקב אשר: "אני מזיע"

הקואליציה הובסה: הצבעה על חוק איחוד משפחות נדחתה

לאחר דיון סוער שנערך היום בוועדה המסדרת על חוק האזרחות, לקואליציה הוברר, כי לא יהיה לה רוב בהצבעה ובשל כך, הוחלט לדחות ההצבעה למועד אחר • המועד האחרון לחוק: שלישי הבא (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הדיון היום בוועדה (צילום: דוברות וערוץ הכנסת)

בוועדה המסודרת החליטו לא לעלות היום (ראשון) את ההצבעה לנושא העברת טיפול בחוק איחוד משפחות לוועדת חוץ וביטחון.

הוועדה המסדרת דנה בהצעה להעביר את הדיון בהצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל לוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון, אולם בסוף הדיון, לא נערכה הצבעה.

אי קיום ההצבעה, היה לאחר שהתברר כי חברי הכנסת מסיעות רע"מ והרשימה המשותפת מתכננים להתנגד, יחד עם חברי האופוזיציה של הימין והתברר כי אין רוב להצעה. בהנהלת הקואליציה החליטו למשוך את הסוגיה לעת עתה. חברי הכנסת מהאופוזיציה כעסו על החלטת מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ איתן גינזבורג שלא להעלות את הנושא להצבעה. חברי הכנסת צעקו לעבר יו"ר הוועדה: "פחדנים."

יצוין, כי המועד האחרון לאישור החוק, הוא ביום שלישי הבא, ה-6 ביוני.

ח"כ עופר כסיף אמר: "‏אני מברך את הליכוד, ש"ס ויהדות התורה על שהחליטו להכשיל את החוק האוסר על איחוד משפחות. כל יד המונפת נגד החוק הגזעני הזה - ראויה לחיזוק."

הדיונים בוועדה המסדרת התחילו על רגל שמאל, וזאת כי בקשת חברי הכנסת החרדיים והדתיים, שלא לקיים דיון ביום צום י"ז בתמוז נדחתה על ידי יושבת ראש הוועדה הדתיה מ'ימינה', חברת הכנסת עידית סילמן.

הדיון היה כאמור סוער מאוד, ח"כ יעקב אשר, אמר בכעס על כינוס הדיון בעיצומו של הצום, "מה שנעשה כאן היום, זה נבלה ברשות התורה".

ח"כ אופיר סופר מהציונות הדתית אמר ליו"ר הוועדה, "לאיזו ממשלה אנטי ציונית הגעתם? זה אפילו לא ממשלת שמאל. מי שמבקר מחבלים, הוא תומך טרור. ח"כ אוסמה סעדי הלך לבקר מחבל שהרג את המפקד שלי. אתם בוורטיגו איבדתם את הכיוון, תתפצלו מהממשלה הרעה הזו".

ח"כ ווליד טאהא קרא לעבר ח"כ איתמר בן גביר, אתה זבאלה, תלך לעזאזל. אתה מבייש כל דיקטטורה אחרת בעולם. ח"כ איתמר בן גביר השיב לטאהא, מחבל, תוציאו אותו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר