צפו בנאום

מקלב נגד ליברמן: "אכזריות שאין כמותה"

"באבחה אחת שר האוצר מגיע באכזריות שאין כמותה שולח עשרות אלפי איש עם המריצה למזבלה כדי שיחפשו שם אוכל לילדים שלהם", כך תקף ח"כ אורי מקלב את שר האוצר (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

מליאת הכנסת אישרה הלילה (שני) בקריאה ראשונה את הצעת החוק להוראות מיוחדות לעניין החל"ת כתוצאה ממשבר הקורונה. על פי הצעת החוק, דמי החל"ת יופסקו לבני 45 ומטה.

ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) תקף את שר האוצר, איווט ליברמן: "כמו שהממשלה הזו מטעה את הציבור כך החוק הזה מטעה את הציבור כביכול החוק הזה מעניק דמי לידה אך רוב החוק הזה קובע למי המדינה תפסיק לתת את המענקים שהיו עד כה".

לדבריו: "אלפי אזרחים עד גיל ארבעים וחמש שפוטרו מעבודתם לא יהיה להם במה להאכיל את ילדיהם. באבחה אחת שר האוצר מגיע באכזריות שאין כמותה שולח עשרות אלפי איש עם המריצה למזבלה כדי שיחפשו שם אוכל לילדים שלהם. באבחה אחת הוא מפסיק את דמי המחיה של נשים הרות של הורים לילדים".

"שר האוצר מספיק את ההכשרות המקצועיות כי לטענתו זה מיותר", הוסיף ח"כ מקלב: "לצערנו אין שום מאמץ להביא לפתרון או לדרך ביניים. מה עם כל הענפים במשק שלא חזרו? רק הבוקר ישבו אצלי אנשי התיירות הנכנסת שאין להם לאן לחזור מה יהיה עם כל הענפים שמצמצמים ולא מחזרים ובמיוחד במגזרים המיוחדים מה יהיה עליהם?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר