חוק האזרחות • צפו

נתניהו: 'בנט בישל דייסה ורק לימין לא נשאר'

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, נאם היום בכנסת והסביר כי הייתה לו הצעת פשרה לקואליציה על חוק האזרחות, אך הממשלה הייתה עסוקה "במכירת חיסול למנסור עבאס" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידיאו: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה הנימין נתניהו, נאם היום (שני) בכנסת ותקף את הממשלה בראשותו של נפתלי בנט, השידור הועבר בשידור חי ב'כיכר השבת'.

"בימים האחרונים הצענו לקואליציה פתרון ציוני פשוט: אמרנו להם, בואו נאריך בחודשיים את החוק הקיים ונעביר מייד, עוד היום, את חוק יסוד ההגירה בקריאה טרומית. הם סירבו. במקום לקיים מו"מ איתנו, הממשלה הייתה עסוקה במכירת חיסול למנסור עבאס כדי לשכנע אותו להעביר את החוק".

"בנט", אמר נתניהו בציניות, "רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי. הרי כדי להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים".

עוד הוסיף נתניהו בחיוך: "בנט בישל דייסה. הוא נתן למרצ, נתן לרע"מ, נתן ללפיד, נתן למפלגת העבודה, ולמי לא נשאר? לימין לא נשאר. בנט, הקמת ממשלה? אמרת שהיא ציונית, שהיא "10 מעלות ימינה", אז בבקשה. תוכיח. תעשה קודם כל את מה שכל ממשלת ימין עשתה בלי בעיה".

"אם אכפת לך מהמדינה ולא מהכיסא שלך, אם אתה באמת רוצה למנוע הגירה פלסטינית לישראל, אתה מוזמן לקבל את ההצעה שלנו: להעביר היום את חוק יסוד ההגירה בקריאה טרומית ולהאריך את החוק הקיים תוך חודשיים, ובתוך החודשיים הללו נשלים את חקיקת חוק יסוד ההגירה בקריאה שנייה ושלישית".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר