"אין איזון"

האופוזיציה: נחרים את דיוני ועדות הכנסת

חברי הכנסת מאיר פורוש ושלמה קרעי הודיעו כי חברי האופוזיציה יחרימו את דיוני הוועדות בכנסת. פורוש: "מתברר לנו שלממשלה אין כבוד לכנסת" אמר בוועדת הכנסת (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חברי הכנסת פורוש וקרעי (צילום: כיכר השבת)

אחרי אישור הרכבי הוועדות: חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד וחבר הכנסת מאיר פורוש מיהדות התורה, הודיעו היום (רביעי) בוועדת הכנסת כי האופוזיציה יחרימו את כל דיוני הוועדות בכנסת, זאת לאחר שהקואליציה העבירה את חלוקת הוועדות ללא תיאום עם האופוזיציה.

"מתברר לנו שלממשלה אין כבוד לכנסת ולכן האופוזיציה לא תשתתף בדיוני הוועדות. הרכב הוועדות לגמרי ואינו משקף את יחסי הכוחות". אמר ח"כ פורוש. "אין איזון בין הקואליציה לאופוזיציה בוועדות החשובות, ביחס שקיים בכנסת בקואליציה שחברים בה 61 ח"כים לעומת 59 חברי אופוזיציה. בוועדת הכנסת חברים תשעה ח"כים מהקואליציה מול שישה לאופוזיציה".

חבר הכנסת מאיר פורוש בריאיון באולפן 'כיכר' (אולפן כיכר)

לטענת ח"כ פורוש, הקואליציה נהגה ונוהגת בדורסנות "אתם דורסים כל דעה ששונה מדעתכם. אני מודיע, שמהיום לא נשתתף בדיונים האלו. אין לנו כל עניין בכך. אל תזמנו אותו לדיונים, ולא תיאלצו לגייס חברים".

חבר הכנסת שלמה קרעי אמר כי "משכנו את רוב ההסתייגויות לשתי הצעות החוק. השארנו מספר מצומצם של 120 הסתייגויות לכל הצע"ח שזמנן הכולל הוא כ-10 דקות לכל ח"כ. הדיון בחוק הדיינים יארך כ-10 שעות וחוק יסוד הממשלה, כ-11 שעות. צריך לתת לאופוזיציה להתבטא. אתם לא יכולים למנוע מאיתנו לדבר על חוקים שמשנים סדרי עולם בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר