בנט ניסה להרגיע

השר הערבי התעמת בישיבת הממשלה: "ההחלטות לא עוברות דרכי"

עיסאווי פרג' רתח בישיבת הממשלה. "אני השר היחיד הערבי בממשלה הזו, כל יום מגן עליה בתקשורת, ותוכניות שנוגעות למגזר הערבי לא עוברות דרכי"; כך ניסו להרגיע אותו (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בנט ופרג' (צילום: יונתן סינדל ונועם רבקין / פלאש 90)

עימות חריף וקולני ניטש היום (ראשון), בישיבת הממשלה בין השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פרג׳ (מרצ), לבין ראש הממשלה ונוספים. זאת על רקע שיתוף רע"מ בקואליציה וההחלטות הנוגעות למגזר הערבי העוברות דרכה.

לפי הדיווח של דפנה ליאל, הכתבת הפוליטית של חדשות 12, פרג' הרים את קולו במהלך ישיבת הממשלה וטען שלא משתפים אותו בהחלטות שנוגעות למגזר הערבי. ״אני השר היחיד הערבי בממשלה הזו", אמר פרג'.

הוא הוסיף: "אני עולה כל יום להגן עליה - על הממשלה - בתקשורת. לא יכול להיות שתוכניות שנוגעות למגזר הערבי לא עוברות בשיתוף איתי ואני לא חלק ממעגל קבלת ההחלטות. זה לא הגיוני". ראש הממשלה בנט ניסה להרגיע אותו, והבטיח שיקיים על זה דיון.

גם השר לביטחון פנים עומר בר לב, התייחס לדברי פרג' וניסה להרגיעו. כך נשמע השיח בין השניים: "אציג לך את התוכניות לאלימות במגזר הערבי", אמר בר לב לפרג'. פרג׳ השיב לו: "הצגת את זה לאחרים ולי לא". עומר בר לב: ״גם יכולת לפנות אלי באופן יזום".

בשלב הזה התערב ראש הממשלה וביקש להרגיע את הרוחות. "בואו נקיים שיח ישיר ולא במליאת הממשלה", אמר בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר