האזינו

כך עבאס 'נפל בפח' מול חיקוי של ליברמן

במהלך תכנית הסאטירה 'הקפטנים', נפל יו"ר רע"מ מנסור עבאס למתיחה של השדרן גיל קפטן, שחיקה את שר האוצר ליברמן. עבאס חשף מגעים מול טיבי לתמיכה בתקציב (פוליטי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90, הקלטה: באדיבות 'קול ברמה')

במהלך שידור ברדיו 'קול ברמה', עלה ח"כ מנסור עבאס לשידור, כשחשב שהוא משוחח עם שר האוצר ליברמן - כשאף אחד לא שומע. אלא שלמעשה שוחח עם השדרן גיל קפטן, שחיקה את ליברמן.

בתחילת השיחה אמר קפטן: "תראה, אני חייב לדבר איתך על איזה משהו חשוב. לפני שאנחנו הולכים לישיבת התקציב, יש כנראה איזו בעיה שמתעוררת: יש לי כל מיני שאומרים להוריד את התקציב מ-53 מיליארד שקלים כמו שהבטחנו, ל-25 בפעימה ראשונה. אחרת התקציב לא יעבור".

במהלך השיחה חשף עבאס כי ניהל מגעים אל מול ח"כ טיבי והרשימה המשותפת ואמר כי "שבוע שעבר ניסיתי להביא את אחמד טיבי להסכמות מסוימות. הוא הכתובת. אני יוצר קשר איתם. אבל אתה יודע אם אנחנו מביאים אותם הם ירצו להעלות את הדרישות שיוכלו להגיד 'הנה אנחנו מביאים דברים'. זה גם יעמיס מבחינתך על התקציב".

"מה הדרישות שלהם?" שאל קפטן כשחיקה את ליברמן. עבאס השיב כי הוא "לא יודע. אני מנסה לדחוף אותם לדברים שלא עולים תקציבית – אבל שיש להם משמעות. כמו חוק החשמל שמכניס כסף לחברת החשמל ולמדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר