הח"כ תקף

תקציב במחלוקת: "פוגע בחלשים, מושחת"

חבר הכנסת שלמה קרעי תקף בוועדת הכלכלה את התקציב, רווי הרפורמות, שאושר הבוקר בממשלה. "כולו פגיעה בחלשים, מממן את ממשלת הג'ובים המושחתת הזו" (פוליטי)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: Hadas Parush/Flash90)

התקציב שאושר הבוקר (שני) בממשלה, ובו שורה ארוכה של רפורמות והעלאת מיסים, מעורר ביקורת נוקבת בקרב רבים מכל קצוות הקשת הפוליטית. בוועדת הכלכלה שהתקיימה היום בכנסת טען ח"כ שלמה קרעי מהליכוד, כי התקציב יפגע בשכבות החלשות.

"התקציב שאושר הבוקר בממשלה הוא דגל שחור שמתנוסס מעל ראשה של הממשלה הזו", אמר קרעי, "תקציב פוגעני שכולו פגיעה בחלשים, בנוסעי התחבורה הציבורית, במשתמשי הכלים החד פעמיים, במעונות היום. ועוד כהנא וכהנא. מסים על גבי מסים - הכל כדי לממן את ממשלת הג'ובים המושחתת הזו".

השר יועז הנדל, חבר המשלה, בירך על העברת התקציב. "כשאתה מפחית רישיונות ומפחית רגולציה ומפחית בירוקרטיה, מה שהתרחש היום בממשלה עם אישור התקציב - אתה מאפשר לשוק הזה להתפתח ולעוד מתחרים להיכנס, ולאזרח שירותים טובים יותר".

אתמול צייצה שלי יחימוביץ', כיום עיתונאית בכאן רשת ב' ולשעבר יו"ר מפלגת העבודה, שניהלה מדיניות כלכלית חברתית, כנגד התקציב, היא גם הביעה ביקורת מרומזת נגד חברי מפלגות השמאל שלא הביעו התנגדות נחרצת, ועמדו לתמוך בגזירות הכלכליות.

"מזעזע כמה התקציב וחוק ההסדרים של "ממשלת השינוי" הם ימניים, מיושנים, אטומים, ואנטי חברתיים", כתבה הפוליטיקאית הבכירה בשמאל לשעבר. "מדדים אחרי כל העולם בתובנות כלכליות עדכניות, כל החלומות של פקידי האוצר דחוסים יחד, ואין, פשוט אין, מי שיגן על הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר