"ממשלה מנותקת"

מביך: איווט ליברמן לא יודע מה זה 'רב קו'?

שר האוצר ניסה להסביר למה הגזירות בתקציב לא יפגעו בחלשים, וחשף בורות מביכה: האם עשה רפורמה שתפגע במשתמשי התחבורה הציבורית בלי לדעת מה זה? (אקטואלי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אם הבדיחה לא הייתה על חשבוננו, היא הייתה מצחיקה: שר האוצר איווט ליברמן, שהעביר במסגרת התקציב רפורמה שתפגע במשתמשי התחבורה הציבורית, לא יודע מה זה כרטיס 'רב קו'.

במסגרת הרפורמה, מבקש ליברמן לבטל את ההטבה שמקבלים בעת הטענת כרטיסי רב קו, כאשר מבוגר מקבל 25% וילד זוכה לתוספת של 50% בעת הטענת הכרטיס.

בראיון לחדשות 12 טען ליברמן כי רב קו זה כרטיס חד פעמי, והסביר: "רב קו זה לא למסכנים, זה לא פוגע בצעירים או בגמלאים. אנחנו רוצים לקחת 150 מיליון שקל מנוסעים מזדמנים ולהשקיע בהרחבת התחבורה הציבורית".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב: "בנט לפיד וליברמן מעלים את מחירי התחבורה הציבורית כדי לממן את הממשלה שלהם".

"ליברמן אמר אתמול: "רב-קו זה משהו חד פעמי, זה לא לצעירים ולא לגימלאים". ככה נראית ממשלה מנותקת. ממשלה שמעלה מיסים ומעלה מחירים כדי לשמר את ההישרדות של עצמה. מנותקים. נפיל אתכם מהר".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "הבורות המביכה ששר האוצר הפגין לגבי הרב קו מלמדת על עוצמת הניתוק של האיש שמנהל את הכלכלה של כולנו מההוויה הישראלית של אזרחי ישראל".

"אין סיבה לחשוב שהבורות והניתוק לא קיימים אצלו גם בגזרות אחרות שהוא הטיל על הציבור בתקציב האנטי חברתי ואנטי ערכי הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר